Octavian Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 nei, det er ikke snakk om CSS. det er snakk om HL2. er det mulig og spille MP med hl2? psygun osv om ikke er det planlagt noen MP del?
Djevlen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Det finnes ingen HALF-LIFE 2 MULTIPLAYER nei.. Og jeg tviler dessverre at det er planlagt å lage en...
Octavian Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 noe så mildt sagt jævelig tragisk. tidenes spill har ikke mp.
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 noe så mildt sagt jævelig tragisk. tidenes spill har ikke mp. enig. hadde vært fett å hatt krig med psygun.
Rafael Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 MP-delen til Half-Life var jo noe av det mest underholdende ved spillet etter min mening. Synd at det foreløpig ikke er med.
Nauz Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 MP-delen til Half-Life var jo noe av det mest underholdende ved spillet etter min mening.Synd at det foreløpig ikke er med. ja. løpe rund med brekk jern å slå som bare f*** var gøy. :!:
Der Kommissar Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 ja. løpe rund med brekk jern å slå som bare f*** var gøy. :!: Deluxe! Skikkelig artig på et lite mini-LAN med noen kompiser midt på natta! Spesielt den lille bug'en som gjør at man slår brekkjernet i ei farlig fart! Er det mulig at det kommer noe evt. mp-patch?
brillan Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 4-5 MP modder lages nå. Den beste skal bli støttet av VALVe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå