Flexi Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hvis jeg kjøper half-life 2 via steam må jeg laste det ned eller får jeg det i posten?
Flexi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 takker en ting til, noen som vet ca. hvor lang tid det tar å laste ned?
HamiltonII Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Når man laster det ned har man da mulighet til å kunne brenne det?
henbruas Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 Når man laster det ned har man da mulighet til å kunne brenne det? Du kan ta backup filer og ta ut på CD ja.
EpziloN Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hallo jeg vurderer å kjøpe Gold versjonen via Steam, MEN.. er det så at jeg kan laste det ned med en gang og samtidig få det tilsendt i posten på en DVD eller 3 ? pluss alt det andre stæsjet seff. Epz.
Flexi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) hvor finner jeg sikkerhets koden på kortet? EDIT: "this transaction was not processed because your creditcard bank has identified use of this credit card as potentially fraudulent". hvorfor i helvette får jeg den beskjeden?? Endret 16. november 2004 av Flexi
gudesen Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 hvor finner jeg sikkerhets koden på kortet? EDIT: "this transaction was not processed because your creditcard bank has identified use of this credit card as potentially fraudulent". hvorfor i helvette får jeg den beskjeden?? sikkerhetskoden er ved siden av signturen, vanligvis.
Zeph Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 På kortet har du ein signatur på baksida, i høgre enden av signaturfeltet står det eit par nummer, 7 stk på mitt Visa. xxxx yyy. Du skal skrive inn dei tre siste.
Flexi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 var riktig nummer jeg skrev da....
Flexi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 "this transaction was not processed because your creditcard bank has identified use of this credit card as potentially fraudulent". ingen som vet hvorfor jeg får denne beskjeden?
Sire Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 "this transaction was not processed because your creditcard bank has identified use of this credit card as potentially fraudulent". ingen som vet hvorfor jeg får denne beskjeden? Jeg fikk også denne beskjeden. Prøvde igjen senere med kona sitt kort og da gikk det igjennom. Tror det er mye trafikk som gjør at det blir en del feil.
Flexi Skrevet 16. november 2004 Forfatter Skrevet 16. november 2004 (endret) spank you wery much edit: nå kan jeg ikke logge på steam Endret 16. november 2004 av Flexi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå