Elendil Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Kanskje du har spelt for mykje Lapette. Eg er iallefall ikkje lei.
Zeph Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Strategi og RPG Eventuelt kan du prøve konsoll
Zardoz Skrevet 17. november 2004 Skrevet 17. november 2004 Prøv å spill gjennom f.eks. Thief - Deadly Shadows, uten å drepe noen. Anbefales
lenny25 Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 [quote]Prøv å spill gjennom f.eks. Thief - Deadly Shadows, uten å drepe noen. Anbefales [/quote] Inkluderer det zombies? Har akkurat kommet til båten....grøss, det går kaldt nedover ryggen på meg! Genialt spill! Har spilt hele serien, og dette spillet innfrir forventningene
Zardoz Skrevet 21. november 2004 Skrevet 21. november 2004 Prøv å spill gjennom f.eks. Thief - Deadly Shadows, uten å drepe noen. Anbefales Inkluderer det zombies? Har akkurat kommet til båten....grøss, det går kaldt nedover ryggen på meg! Genialt spill! Har spilt hele serien, og dette spillet innfrir forventningene Prøver å unngå å drepe noen i spillet, men det er vanskelig å unngå i noen situasjoner. Er ikke så streng på dette med zombies, gjør det enklere for meg selv noen ganger ved å knerte noen. Men uansett, liker spillet veldig godt
MemorY Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Hvis du er så lei så har jeg et tips til deg: les en bok.
DaRe_deVIl Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er helt enig med deg, begynner å bli drittlei av fps, men 3ps er kule. Som f.eks Splinter Cell
Campari Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Er helt enig med deg, begynner å bli drittlei av fps, men 3ps er kule. Som f.eks Splinter Cell Splinter Cell er så stramt. Han har så mange kule moves og gadgets han Sam Fisher, men du kan jo nesten bare gå en vei og det er så opplagt når du må gjøre/bruke hva, osv...
ehs5 Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 (endret) Hvis du er så lei så har jeg et tips til deg: les en bok. Jeg har et enda bedre forslag: Spill et 3. persons spill! Endret 22. november 2004 av ehs5
Sigga Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Enda et som er bedre....Ta deg en lang pause fra spilling.
And.rs Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Enig, begynner å gå lei FPS!!! Spiller GTA SA nå Det gjør de fleste andre spill middelmådige *Bare min mening altså*
Elendil Skrevet 22. november 2004 Skrevet 22. november 2004 Grand Theft Auto san andreas er jo eit spillalternativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå