Gå til innhold

V800 - Mulig å få tak i/brukbar i Norge?


Rayban

Anbefalte innlegg

Uansett så kan gsmteknikk bytte språk på mobilene også.

Det er inkludert hvis man bestiller en sånn unbranding/unlock hos dem.

Men siden den tlf kun er ute med Vodaphone, det er ikke noe ofisiell SE firmware til den så kan det hende det ikke finnes norsk sprpk i det hele tatt til den.

Det skader ikke å bruke engelsk i så fall.

 

Sendte forresten mail til SE angående når dem vil komme 3g tlf til Norge.

DEM vil ikke lansere 3g tlf i Norge før i APRIL 2005.

 

Regner med at dem inntil da har lansert endel 3g mobiler,muligens en unbranded versjon av V800 og kanskje noen enda bedre mobiler.

 

Enten går jeg og kjøper V800 fra Sverige eller nødt til å kjøpe NOKIA 6630 eller

den Samsung tlf Z107 som er en klapp tlf med videotelefoni støtte

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selv tror jeg ikke at jeg kommer til å kjøpe meg umts-telefon med det første. Grunnen er at det er dyrt å overføre data, og at videotelefoni både er dyrt og at få av vennene mine kommer til å ha det.

Men å kjøpe en 6630, ville jeg IALLEFALL ikke gjort. 3g uten videotelefoni... for no tull :)

Kan kanskje forstå at folk som har behov for rask overføring av data kan ty til det, men da hadde jeg heller brukt et betals-sted med wlan ass...

 

v800 skal komme som z800 (unbranded). Husker jeg leste et sted at det er bekreftet.

Lenke til kommentar
v800 skal komme som z800 (unbranded). Husker jeg leste et sted at det er bekreftet.

 

Det stemmer nok ikke.Ingen har bekreftet noe som helst.

 

VOdaphone har ekslusiv rettighet på den i 6 mnd fra dem lanserte dvs til ca Juni 2005 avhengig av hvor godt den selger,så kan dem forlenge rettigheten.

 

Men inntil Juni så tror jeg det vil ha komme mange andre bedre telefoner at interessen for den ikke vil være like stor.

 

Forøvrig så har Panasonic kapret Z800 navnet på sin neste 3g tlf, så den må hetes noe annet.

 

Men uansett så for vi ikke sett en SE 3g telefon her i Norge før April 2005.

Lenke til kommentar

Beklager at jeg ikke kommer på hvor jeg leste at den skulle komme unbranded... lurer kanskje på om det var som post på gsmarena ellerno, men jeg husker ikke og gidder ikke lete. Så siden jeg ikke kan vise til kilde, ta det med en klype salt. Jeg tipper dog at jeg får rett, men det blir sikkert ikke med det første gjennom Telenor nei :)

Lenke til kommentar
ja

Den står ikke her, og der skal alle stå.

Det er fordi den KUN er til salgs i landene der hvor Vodaphone har nett.

Feks Sverige England osv....

Ikke Norge

 

Gå på feks Sony Ericsson sine sider for Sverige eller England så finner du den

eller så kan du lese mer om den på denne siden:

 

http://www.clubsonyericsson.com/en/products_v800.shtml

Endret av adilr17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...