Gå til innhold

Beste TV-reklame, hvilken er din favoritt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Doffen har dævva. Du lovte at jeg skulle få ha....ALFAPROSJEKTET!! Au, det gjorde vondt!

 

Ja de er top :thumbup:

+ finn.no reklamene

han gamle mannen som skal ha Mao's lille røde i gult

og han gutten som skal leke bil med stemmen sin, og blir ekstremt blå i fjeset.

Endret av Do_the_Bender
Lenke til kommentar

Liker egentlig ikke å innrømme at jeg syns en tvreklame er god.Pleier som regel å kaste meg over fjernkontrollen for å bytte kanal når det er reklame på tv'n.Den potetløv reklamen der hvor to handleposer blir forvekslet på butikken,er litt artig.Homoene får potetløv og de to kompisene får grønnsaker,alle blir helt sjokka og setter i gang å hyle når de ser ned i posen. :!:

Endret av egmur
Lenke til kommentar

Det beste med TV-reklame er at man kan gjøre andre ting i mellomtiden, f.eks. pisse, lage en deilig sandwich eller hente en kald pils.

Hater TV-reklame i særdeleshet når det gjelder gode filmer, ødelegger totalt følesen.

Reklame for microbølge-ovner under serien om forrintelsen av jøder under annen verdenskrig en klassiker!!!!

Lenke til kommentar
Det må vel bli reklamen for Toyota bilforsikring som gikk på TV'n for noen år tilbake.

 

Handlingsreferat:

En mann kjører sin nye Toyota. Plutselig er det ei svart katt som springer over veien foran bilen. Han bøyer seg fram og banker i dashbordet. Deretter stopper han i et kryss og spytter ut vinduet. Ved siden av bilen sitter det tilfeldigvis en svær MC fyr på motorsykkelen sin med spyttklysen rennende nedover armen. MC fyren slår av motoren og reiser seg av sykkelen mens mannen i Toyota'en forskrekket lukker vinduet.

Han spytta rett på "Mom"-tatoveringen til bikerduden husker jeg ;)

Endret av Zyklon
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Synes brillelandreklamen med han som tuppa til bowlingkula var kul (går ikke nå lenger).

Ellers er reklamespoofene for Ford sportka også kule ("the evil twin" -> google it)

Den med han som skraper isen av feil bil er også kul.

Btw. Er det flere enn meg som synes vg-reklamene suger? Har aldri fatta hva som er så morsomt med han "ka du trur" duden. Lamme greier spør du meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...