Gå til innhold

Velkommen, Half-Life 2

Anbefalte innlegg

Skrevet
400 spenn for et spill, uten ekse, manual eller noen ting over stream. Hmm. litt tvilsomt det der

nei nei-for bare cs-source og hl2 er det ca 290 for silver som er alle spillene inkl hl1 source og day of defeat source er det 380. Meget bra priser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skoledagen gikk så treigt.. bussturen heim gikk enda treigere.. var sint og sur i tillegg... åpna posten og gleda meg til jeg skulle slappe av med spillet som var bestilt hos gamesmix for mange mnd siden.... åpner postkassen.. og ikke noe spill der :cry:

Skrevet
skoledagen gikk så treigt.. bussturen heim gikk enda treigere.. var sint og sur i tillegg... åpna posten og gleda meg til jeg skulle slappe av med spillet som var bestilt hos gamesmix for mange mnd siden.... åpner postkassen.. og ikke noe spill der :cry:

Det er visst mange som har bestilt fra gamesmix og ikke fått spillene sine.

Skrevet

Er det ingen som har fått testa det enda?! Hehe

Droppa litt av skola i dag tidlig jeg ;) Det er faen meg rått ass!

Gå ut av Steam, og så inn igjen, da vil HL2 aktiveres.

Mvh,

Jan-Sølve S. Wærp

PS: Happy gaming ;)

Skrevet

Det er visst mange som har bestilt fra gamesmix og ikke fått spillene sine.

huff det er ikke bra :no:

Skrevet (endret)

For alle som lurer på hva som skjer!

Den fantasi mengden tcp pakker som belaster hl servrene nå er nokk historisk, i natt var det så mange inne på noen forum at serverne måtte ta pause.

Men hw.forumet klarte presset godt :thumbup:

Endret av simalarion
Skrevet
den holder på å "unlocke steam files" her. men jeg har kjøpt det i butikken, hvorfor skal den gjøre det da? eller, hva er det egentlig den driver med?

Samme her, fatter ikke helt. Skal visst sikkert være veldig sikkert mot piratkopiering. :ermm:

Skrevet

Dere som poster antall prosent. Da mener dere når man høyreklikker på Half Life 2 i Steam og trykker på "properties"? Og hvor står unlocke steam files? Jeg har fortsatt den mld'en som jeg postet et bilde av i stad.

Skrevet

Riktig. Valve har "sikret" seg mot piratkopiering vet at brukere må unlocke spillet via Steam før de kan spille. Dvs. at man ikke får spille hvis man ikke har internett.

Teit opplegg..... Hadde egentlig tenkt å vente på at det ble cracket, men nå har jeg i min utålmodighet kjøpt det. Venter bare på å få unlocket det 100%.

Skrevet
Dere som poster antall prosent. Da mener dere når man høyreklikker på Half Life 2 i Steam og trykker på "properties"? Og hvor står unlocke steam files? Jeg har fortsatt den mld'en som jeg postet et bilde av i stad.

Den fortsetter å unlocke mens du har Steam oppe. Jeg var inne på properties for en liten stund siden, og da stod det 65%. Har latt Steam kjøre siden det, og nå står det 67%. Går så evig tregt >_<

Skrevet
Hadde egentlig tenkt å vente på at det ble cracket, men nå har jeg i min utålmodighet kjøpt det.

Virker som om cracken hadde vært nyttig idag uansett, ser det ut til, og så kunne man heller registrere seg seinere... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...