Gå til innhold

Need for speed underground 2 hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. jeg har klart 63 % av spillet, men nå er det ikke mere å gjøre.. jeg har raca alt.. men har ikke fått skyline og lambo dører osv.. noen tips til hva jeg må gjøre? takker for svar! :yes:

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hei. jeg har klart 63 % av spillet, men nå er det ikke mere å gjøre.. jeg har raca alt.. men har ikke fått skyline og lambo dører osv.. noen tips til hva jeg må gjøre? takker for svar! :yes:

prøv og kjøre outrun ;)

Skrevet

Eller kanskje du må stashe bila di slik at den blir så så mange stjerner, for å få diverse DVD-cover avtaler, slik at du completer sponsor avtaler. ;)

..kanskje

Skrevet (endret)

hmmm.... jeg har et omtrent samma problem... har completed alt osv, stæsja opp bilen, fått alle dvd og magazines osv.. men er bare på 67%... når jeg sjekker status (tasten T for de som ikke vet det) er alt gjort, og jeg har låst opp 100% parts.. men jeg har fortsatt ikke wide body kit... hva må til for dette? har begynt med noen outruns, men det er ikke så veeeeeldig gøy når du har passert et 2-sifra antall seire... noen tips?

har skyline btw... og imprezan... og lamba-dørene også... veit ikke helt hva som er prob her heller.

Endret av SjeiK
Skrevet

Jeg hadde samme problemet. Ferdig med spillet etter ca 63%..

Det jeg gjør nå, er å gå til garasjen min, inne på World Map'et og kjører løpene jeg ikke har fullført der. Har snart tatt alle sammen nå. Er nå på 96% completed.

Men har fremdeles ikke fått Wide Body Kit. Leste en plass at en må ha 11 outrun seiere på Level 5. Men om dette stemmer, vet jeg ikke. Har sikkert 30 seiere i outrun, men ikke fått noe enda :-(

Kanskje det må gjøres FØR du kjører mot han siste tullingen.

Må vel snart ta og starte om igjen tror jeg.

Skrevet

har completa 52% av spillet og jeg har Widebody kit. Den ble unlocka i en outron eller 10. Var iallefall veldig mange outrun jeg tok. Vil bare ha tak i Skylinen min jeg

Skrevet

har hatt samme problemet jeg oxo.. men har funnet ut av det...

Det er outrun races som må til.

Fant dette på internet..

Hoods: 4 wins in outrun level 2.

Engine, transmission or tires: 3 wins in outrun level 3.

Rims: 6 wins in outrun level 3.

Spoilers: 4 wins in outrun level 4.

Vinyls: 6 wins in outrun level 4.

ECU, turbo or brakes: 9 wins in outrun level 4.

NOS, weight or suspension: 6 wins in outrun level 5.

Wide body kits.: 11 wins in outrun level 5.

såvidt jeg kan skjønne er det 49 løp som skal til:P

Skrevet

Litt OT men noken som har lagt merke til at RX-8'n går som ei kule? Den går jo langt fortare enn alt anna eg har prøvd. (snakker toppfart her)

Rx-7'n har forsåvidt tapt seg kraftig ifra NFSU til NFSU2.

Køyrte Skyline heile NFSU, men fant etterkvart ut at RX7 var best jamt over.

On-topic. Som tidligare sagt, gå inn i garasjen og gå på world maps og fullfør alle baner du ikkje har tatt der.

Og når det gjelder wide bodykits. Fullførte spelet men fikk aldri wide bodykits i spelet. Men eg kunne jo style biler utafor spelet, og då fikk eg wide bodykits. beats me :shrug:

Skrevet

hva med og splatte mål jentene? :p

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Det er kanskje noe løp som ikke vises på kartet eller outruns som gjenstår.

Og btw så kjører du bare rett gjennom damene

Skrevet
har hatt samme problemet jeg oxo.. men har funnet ut av det...

Det er outrun races som må til.

Fant dette på internet..

Hoods: 4 wins in outrun level 2.

Engine, transmission or tires: 3 wins in outrun level 3.

Rims: 6 wins in outrun level 3.

Spoilers: 4 wins in outrun level 4.

Vinyls: 6 wins in outrun level 4.

ECU, turbo or brakes: 9 wins in outrun level 4.

NOS, weight or suspension: 6 wins in outrun level 5.

Wide body kits.: 11 wins in outrun level 5.

såvidt jeg kan skjønne er det 49 løp som skal til:P

Synes det er ufattelig teit at det ikke går an å unlocke flere unique items via outrun racing når en har 100% på game completion status. Er kjipt å tenke på at en må begynne på nytt for å få den ultimate bilen. Det er i bunn og grunn det at en har uniques som gjør at man får fullt på alle stats.

Jeg kjører en rx-7, har 100% på game completion, kjørte noen få outrun races i level 3 og har unlocket custom body kit, nitrus og spoiler. Er irritert over at jeg ikke kan få de andre custom upgrades ... :(

Skrevet

Ja... og det at man bare får tinga en gang er også dumt.. som f.eks. at du kjører en 240sx i starten og får panser og greier... bytter bil etterhvert og får turbo til den.. og når skyline kommer får man nos til den... lite gunstig å ha det på mange fprskjellige biler... må lissom vente til du har fått den bilen du vil ha med å kjøre outruns...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...