jødahl Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Har ny harddisk. 21GB står som Unallocated i Computer management. Hvordan får jeg den aktiv?
Hårek Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Du bruker Disk Management og lager en partisjon. Men den burde jo vært tatt med da du lagde partisjon i første omgang. Høres ut som du har gjort noe feil. Hvor stor disk er det snakk om, og hvor stor partisjon har du fått?
jødahl Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Disken er på 160GB. Har delt den opp i en på 100GB, og 2 på resten. Men hva kan jeg gjøre for å få fikset det da, hvis jeg har gjort noe feil.?
Hårek Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Feilen kan være at du har støtte for større disk enn 137GB, hvis du har en gammel versjon av Windows uten patcher. Er ikke lett å bestemme ut fra det du sier. Du mener vel ikke partisjon på 2 GB?
jødahl Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 (endret) Nei, det er ikke 2GB. Jeg får liksom ikke gjort noen ting med disken. Når jeg høyreklikker står det bare properties. Dette er forresten på datamaskinbehandling. Endret 15. november 2004 av jødahl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå