Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Den 2002-05-28 00:12, t-paul skrev:

Jeg ønsker å vite hvem som skapte deg :smile: for du kan jo ikke komme fra ingenting, right? og hvilken religion du har tilhørighet til?




Jeg har alltid vært her, overalt rundt dere. jeg er ingen religion, det er det dere som har funnet på.

Uendelighet er en realitet dere må innse.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-26 23:46, gud, din skaper. skrev:

hva ønsker dere å vite?



Jeg skulle gjerne hatt de korrekte vinner-tallene til neste ukes Extra trekning, og/eller posisjonen til Osama bin Laden, slik at jeg kan få de 25'000'000 $ som FBI har lovet.

 

Jeg trenger virkelig penger!

Jeg skal være snill, og jeg skal ikke ødelegge noe hardware mer! (har vel tatt nok...)

 

Og en ting til: Kommer den Kasakstanske ste-mora til å dø før jeg er 18? (Jeg er 16, men det vet du vel?)

Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt de korrekte vinner-tallene til neste ukes Extra trekning, og/eller posisjonen til Osama bin Laden, slik at jeg kan få de 25'000'000 $ som FBI har lovet.

 

Jeg trenger virkelig penger!

Jeg skal være snill, og jeg skal ikke ødelegge noe hardware mer! (har vel tatt nok...)

 

Og en ting til: Kommer den Kasakstanske ste-mora til å dø før jeg er 18? (Jeg er 16, men det vet du vel?)

 

Penger er ikke en viktig substans for ditt jordiske liv.

Døden er det ikke jeg som bestemmer over, det ansvaret ligger hos dere.

Lenke til kommentar

Den 2002-05-29 11:48, t-paul skrev:

Hvorfor skapte du jorda og alt dens innhold?

-Er du en kontrollfrik/kikker? :smile:

 

Alle planetene med liv blir til etterhvert som de kjemiske, temperaturmessige, trykkmessige og strålingsmessige faktorene stemmer. Jeg kikker bare på universet og dets mangfold. jeg er ikke en "kontrollfrik" men jeg ser alt jeg vil.

 

Og en ting til, hvilke religioner er det som har rett angående deg?

 

Ingen.

 

Og hva skjer når vi dør?

 

da er det slutt på ditt jordiske liv, og det neste stadiet begynner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...