Gå til innhold

CS 1.6 vs. CS:S grafikkmessig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke spilt CS 1.6 på en laaaang stund (mainly fordi jeg suger og får pes på public servers...). Installerte det i dag igjen... fytti for en kjip grafikk... Jeg pleier ikke å være den som syter om grafikk, men det var litt skuff ja...

Så til saken, hvor mye bedre grafikk/fysikk har CS:S kontra 1.6? Har noen screens eller filmer som viser både CS:S og 1.6 (helst på samme plass)? Takker for alle som gidder å ta seg tid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

CASE selector OF

constant 1: statement 1;

constant 2: statement 2;

constant N: statement N;

END;

Dermed blir det End of case og ikke end of story eller case closed.

CS:S har en mye bedre fysikk, grafikk og dynamikk enn CS 1.6. Mye skarpere og høyoppløslige teksturer, nye partikkeleffekter, vakker vanneffekt og "ekte" fysikk. Dette er CS 1.6 med HL2 motoren.

Banene er så og si de samme, bare med grafiske oppdateringer.

Skrevet (endret)

Jeg vet det er bedre, men tenkte det kunne være greit å ha sett de konkrete forskjellene. Små filmsnutter eller bilder som viser samme plasser, for sammenligning...

CASE selector OF

constant 1: statement 1;

constant 2: statement 2;

constant N: statement N;

END;

*swoosh* Det var lyden av det utsagnet som gikk over hodet på meg ;)

EOD. 

In the quiet words of the virgin Mary "Come again?"

Endret av Odland81
Skrevet
Google.com er hvertfall et bra sted å begynne

"CS:S screenshots" er bra å begynne med hvertfall.

Jo Google er vår venn, men tenkte kanskje noen hadde noe liggende. Eller at noen hadde lurt på dette før og satt på en god URL som viste disse tingene straight up...

Skrevet
Og noe som jeg iallefall frydet meg over var at det trengs 2 ak skudd midt mellom øya på motstandren før han dør! fy faen så bra ass. NOT.

Skjer også på CS 1,6, tror det skjer når motstanderen har kjøpt seg kevlar med hjelp, husker i alle fall at jeg, både på CS 1,6 og CZ, at det trengtes 2 headshots med en del ganger før du daua. Det er pga hjelmen.

Skrevet

når du skriver cs:z, mener du counterstrike: soource eller condition zero?

CS:Z mot bots 2 skudd i trynet.

Men uansett, hvis man spiller mot bots, så tipper jeg at di har litt andre fysiske regler enn oss, f.eks mer liv, desto høyere vansklighetsgra, men uansett, hvordan kan du vite at det krvde akkurat to skudd med bots? for hvis du hadde visst at det var to skudd i hode, mått du ha stått klin inntil dem, og da ville di ha skutt deg! Hvis du skøt på dine egne så tror jeg også di tåler litt mer, kanskje ff er satt ned til 50% eller noe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...