ArmenMinAU Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Morn morn Har noen her peiling på hvor jeg kan skaffe mac-versjonen av Unreal Tournament? Og da mener jeg den første Unreal Tournament Takker for svar på forhånd
Rafael Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Jeg er ganske sikker på at de nye Officeline Apple Center i Oslo har det.
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Feilpostet tråd...Den skal til det dedikerte UT forumet. Er det ikke slik at du kan laste ned en Mac patch da? Har ikke peiling på slikt.
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Denne du mener? Som sagt... [iC]Har ikke peiling på slikt. Men det er jo sikkert den Har aldri sett en Mac versjon av et spill i butikken i allefall
b-real Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Flyttes fra 'Diskuter spill og tilbehør - Generelt' til Unreal-kategorien pga feilpost.
ArmenMinAU Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 Okay, greit Men noen som vet hvor jeg kan skaffe det?
Svein_Jarle Skrevet 27. november 2004 Skrevet 27. november 2004 Du kan jo prøve http://www.macgames.no/ De har stadig vekk mac-spill på tilbud, og dersom de ikke har spillet, er det bare sende dem en mail, så skaffer de spillet fort som fy. Gjorde det da de ikke hadde Fly! 2 inne. Da skaffa de spillet for en rimelig penge, selv om leverandøren deres hadde det. Det kaller man god service..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå