Gå til innhold

Half-Life: Når på dagen kan vi aktivere HL2

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt ot:

Blir jeg spurt om å installere Steam? eller må jeg laste det ned før installasjonen? har formatert vett, så har ikke lastet ned steam enda..

hvis jeg må laste ne manuelt. går det bra den den 600kb versionen? hvis ikke venter jeg til jeg får hl2 så den kan laste nned steam for meg :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK! planen er klar!

Mekke fjernstyring på maskina mi heime så eg kna fjernstyre den frå jobben, også prøver eg innimellom og aktivere hl2 med fjernstyringa! bra plan!

Skrevet
litt ot:

Blir jeg spurt om å installere Steam? eller må jeg laste det ned før installasjonen? har formatert vett, så har ikke lastet ned steam enda..

hvis jeg må laste ne manuelt. går det bra den den 600kb versionen? hvis ikke venter jeg til jeg får hl2 så den kan laste nned steam for meg :p

Jeg måtte ihvertfall innstallere Steam når jeg la inn HL2 fra DVD'en.

Skrevet
litt ot:

hvis jeg må laste ne manuelt. går det bra den den 600kb versionen? hvis ikke venter jeg til jeg får hl2 så den kan laste nned steam for meg  :p

Jeg måtte ihvertfall innstallere Steam når jeg la inn HL2 fra DVD'en.

OG så må du laste ned alle filene "alle" andre har preloada ;)

Skrevet
med min flaks kvelder enten steam serverne, nettet mitt, min maskin eller alle tre :(

Maskinen min har begynt å kvelde. Så når jeg kommer hjem idag setter jeg vel meg ned i mange timer og forsikrer meg om at alt virker til imorgen.

Regner med jeg må reintallere os. :wallbash:

Skrevet
OK! planen er klar!

Mekke fjernstyring på maskina mi heime så eg kna fjernstyre den frå jobben, også prøver eg innimellom og aktivere hl2 med fjernstyringa! bra plan!

Fjernstyring? Skal du hacke din egen maskin er det det du mener?

Skrevet
OK! planen er klar!

Noengang hørt om remote desktop?

Det kommer jeg også til å bruke... :)))

Skrevet
OK! planen er klar!

Noengang hørt om remote desktop?

Det kommer jeg også til å bruke... :)))

Hva er det? Er det slik at du kobler deg til maskinen din fra en an maskin? Bare du vet navnet på maskinen og noe andre greier.

Skrevet

du må vite ip'n. også må den ha portene åpne.

for og aktivere det --> høgreklikk min datamaskin --> egenskaper --> externt --> tillat externe brukere, og velg brukere, der velger du kontoen din.

på den maskina du skal fjernstyre i fra --> start --> programmer --> tilbehør --> komminikasjon --> veiviser for eksternt skrivebord.

Skrevet
du må vite ip'n. også må den ha portene åpne.

for og aktivere det --> høgreklikk min datamaskin --> egenskaper --> externt --> tillat externe brukere, og velg brukere, der velger du kontoen din.

på den maskina du skal fjernstyre i fra --> start --> programmer --> tilbehør --> komminikasjon --> veiviser for eksternt skrivebord.

Ok. Mine porter tror eg er åpen for alle maskinen som er i min gruppe. Altså alle maskiner i huset.

Skrevet
med min flaks kvelder enten steam serverne, nettet mitt, min maskin eller alle tre  :(

Maskinen min har begynt å kvelde. Så når jeg kommer hjem idag setter jeg vel meg ned i mange timer og forsikrer meg om at alt virker til imorgen.

Regner med jeg må reintallere os. :wallbash:

maskina mi har funka omtrent feilfritt siden jeg fikk den og for tre dager siden gikk den ene hardiske til helvete så jeg mista 120GB med ting inkl preloads.. Gøy! fikk den på bena igjen da men fikk ikke tilbake noe av det som var på den... :thumbdown:

var chkdsk som ødelagte den når jeg skulle ta sånn scan + å fikse errors...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...