thomasw Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hei! For noen måneder siden kjøpte jeg en splitter ny WingMan Force3D joystick, jeg kom hjem fra postkontoret og åpna pakken. En kjempefin joystick. Jeg kobla den til og spilte litt FS2004 og CFS3, kjempeflott og enkelt å styre flyene med joysticken. Jeg satt joysticken fra meg etterpå. Etter noen dager spilte jeg igjen, "dødsbra". Men nå for et par uker siden var jeg så uheldig at jeg sølte en boks med cola over den, så den ble veldig klissete og ekkel å bruke. Jeg tok fram skrujernet og skrudde den opp, masse deler datt ut fra den, men jeg fant de tilbake igjen, untatt EN! En bitteliten del som jeg annser som viktig som hindra joysticken i å vri seg til høyre og venstre. KRISE. Jeg vaska alle knappene og det (det elektroniske var i god stand), og skrudde den sammen. Så kommer det, jeg skulle spille litt MSFS2004, men merka at flyet hele tiden svingte mot høyre, så kom jeg til å tenke på den lille delen.. Dermed lurer jeg på om det er noen som har denne Logitech WingMan Force3D joysticken liggende (en som er defekt?) og vil pirke ut denne delen og selge den til meg BILLIG? Er så ergelig at jeg må kjøpe en helt ny joystick på grunn av en colaboks Eller om det går an at jeg sender en mail til Logitech og forklarer de hva som har skjedd, og spør de om det er mulig å få tilsendt en slik del? MVH Thomas Wickstrøm (Skal finne fram et lite bilde og prøve å merke av hvor denne delen sitter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå