Gå til innhold

wow rebooter pc min!, [ordnet]

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

hei, det hele forbanna dritten begynte i morrest da c: partisjonen min krashet... jeg reinstallerte og alt så ut til å fungere fint.... så installerer jeg wow, updater som logger på realm 9. men akuratt når loadingen er ferdig og bildet med kisen min kommer opp låser lyden seg i 1 sek og hele pc rebooter...... skjer hver gang, har forsøkt å reinstallere drivere osv....... er møkka lei!, holder på å klikke, har holdt på helt siden i morrest med å få fikset pcn, og så når jeg først har reinstallert så vil plutserlig ikke det eneste spillet jeg vil spille funke..... alle andre spill funker..... for et artig sammentreff gud har laget til meg....det funka fint før jeg reinstallerte

Endret av Henrik2k
Videoannonse
Annonse
Skrevet

HERREGUUUUUUUD, så begynner jeg å grine!. installerte nyeste catalyst driverene men når jeg svarte ja til å reboote pc etter installasjon så frøs den bare, og jeg måtte reboote manuellt. nå får jeg blåskjerm hver gang jeg starter pc. kommer ikke inn i sikkerhetsmodus engang..... HVIS JEG MÅ REINSTALLERE EN GANG TIL SÅ KLIKKER JEG!!!; en hel helg ødelagt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

er nok ikke for varm nei.... trodde du virkerlig at jeg ikke har shekket det?. den lå å puttret på rundt 40 grader i bios..... reinstallerte og nå fungerer alt.... skal teste spillet etterpå...

Skrevet

nix, pc rebooter fortsatt rett etter loading....... ka faen kan herre vær da?, har reinstallert spillet, drivera å pc ffs..... funke fint før æ reinstallert...

Skrevet (endret)

OMG, hvisj eg logger på test 23 så funker det fint, men på test 9 og test 4 rebooter pc så snart jeg ser characteren min...... ka i F som foregår?

Endret av Henrik2k

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...