Gå til innhold

Hva misliker du med din telefon?


Gjest Yoshi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har en T610, treg som en skillpadde på land, den nærmeste konkurenten etter min mening er en murstein, på grunn av den ekstreme murstein lignende formen.

Så er det den beryktede javaen ja, prøv å spille Splinter Cell 2 på den, da går det virkelig "bra". Kameraet er tregt og har elendig nattmodus.

Tastene, de knirker grusomt. Skjermen er elendig, internetten er treg, elendig kalender, noe mer og nevne nå? :hmm:

Joo, høytaleren, hadde en bærbar for sju år siden, den hadde bedre lyd.

Skifting av layout tar en evighet.

Så var det SMS funksjonen, den mottar meldinger som avsenderen sendte for ti minutter siden, faktisk ti minutter etter...

Skjermen får FORT riper.

Den har det med å avslutte når jeg skal bruke menyen iblant.

For vel konkludere med jeg er ganske misfornøyd med denne telefonen...

(Skal kjøpe N6230 på onsdag :cool:)

Lenke til kommentar
Har en T610, treg som en skillpadde på land, den nærmeste konkurenten etter min mening er en murstein, på grunn av den ekstreme murstein lignende formen.

Så er det den beryktede javaen ja, prøv å spille Splinter Cell 2 på den, da går det virkelig "bra". Kameraet er tregt og har elendig nattmodus.

Tastene, de knirker grusomt. Skjermen er elendig, internetten er treg, elendig kalender, noe mer og nevne nå? :hmm:

Joo, høytaleren, hadde en bærbar for sju år siden, den hadde bedre lyd.

Skifting av layout tar en evighet.

Så var det SMS funksjonen, den mottar meldinger som avsenderen sendte for ti minutter siden, faktisk ti minutter etter...

Skjermen får FORT riper.

Den har det med å avslutte når jeg skal bruke menyen iblant.

For vel konkludere med jeg er ganske misfornøyd med denne telefonen...

(Skal kjøpe N6230 på onsdag :cool:)

Har selv byttet fra t610 til N6230 - Du kommer ikke til å angre :thumbup:

Den er lynkjapp i forhold !

Lenke til kommentar

M65: Den er TREG, dårlig kamera, resetter seg ofte (FW12). Kameralyden.

Det med dårlig batteri. Batteriene har ikke blitt noe dårligere med årene, er bare telefonen som har fått så sinnsykt mye ekstra som krever mye strøm (fargeskjerm, kamera, raskere prosessorer) så skjønner meg egentlig ikke på de som klager over batteriet.. Er da virkelig ikke noe stress å lade den om natten.

Lenke til kommentar

Hvordan motta mms med Nokia 6600:

 

 

- "bibbip bibbibip pip bibbi biddip pip pip pip"-lyden holder på i omtrent et halvt minutt ut i hva man måtte ha i nærheten av elektronisk utstyr med høyttaler i.

 

- Lyset på skjermen skrur seg på.

 

- 2 sekunder senere kommer meldingslyden: "Piiiip"

 

- 5 sekunder senere står det "1 ny melding" på skjermen.

 

- Trykk på "vis".

 

- Skjermen blir hvit.

 

- 1 sekund senere: "Åpner............................"

 

- Etter 20 sekunder kan du endelig se hva du har fått i innboksen.

 

 

Fantastisk.

Lenke til kommentar

OK, her er det jeg ikke liker med telefonene mine:

 

Nokia 5110: Knust display som indirekte følge av uorginalt deksel kjøpt i Polen. (Nytt display er bestilt.)

 

Nokia 5100: Slår seg av og mister signal i hytt og pine. Vært på rep. og er likens etter et par måneder. Videre tåler den ikke alt den lover. Og så er det ikke støtte for lyd i MMS, verken inn eller ut. Rett og slett en dårlig telefon. Ikke har den EMS heller.

 

Siemens C55: Har en tendens til å slå seg av når den utsettes for LITT kraftige slag. Ellers er dette en god telefon. Tåler faktisk å mistes i betonggulv også. Dekslet faller av da, og den slår seg av, men er like fin når den settes sammen igjen. Ikke MMS eller fargeskjerm, men det er ikke så farlig når man har EMS. Litt vanskelig å sette inn/ta ut simkort. Blir lett støv under dekselet.

 

Nokia 3220: Ligger i bestilling og har ikke kommet enda. "Lysbildedekslet" er ekstrautstyr.

 

Bosch Dual Com 738: Løst batteri. Slo seg av i hytt og pine. Vanskelig å sette inn/ta ut simkort. Uttrekkbar antenne som virker litt spinkel. Kjedelige ringetoner. Litt for stor etter dagens standard. Passet bra i søppelbøtta da, der jeg la den.

 

Og til slutt: Nokia 1611: STOOOOOR. Ryggproblemer når man tar den med seg, egentlig lite mobil. Hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...