Belisarius Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Klarer ikke å komme inn på serverne, får ikke se personene som jeg har laget.
Snipershot Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Siden det ikke ser ut som andre sliter med dette problemet så tipper jeg feilen ligger på din side. Skal ikke si sikkert selvfølgelig. Mulig at portene du trenger er stengt. Sjekk om portene er åpne i firewallen din eller om du bruker software firewall om programmet har tilatelse til å koble til andre maskiner. Hvor langt kommer du når du prøver å komme deg inn?
Ol'H Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg sliter... Det er ikke hos andre enn blizzard feilen ligger. Det var tidligere i dag at alt klikket.
Loeve Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det har kommet utrolig mye folk på serverne etter open betaen begynte. Faktisk så mye at du har flaks om du kommer under 300ms i de største områdene. Dette er altfor dårlig av Blizzard, og Everquest 2 med godt over 100 i en stor sone har ikke noen problemer med å kjøre alt glatt.
ahdrage Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Nå vet jeg ikke hvor mange som er med i eq2, men det var 500000 signups til open beta på wow. Det er vel ikke så rart at det blir litt problemer. Og det er tross alt en beta, den er jo til for å finne feil før spillet blir lansert. Server 2 var akkurat "shut down" Lurer på når den kommer opp igjen
Blib Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Server 1 stakk også akkurat ned. Har slitt med syyyyke lag-problemer i 2 dager nå. Håper det blir bedre
Shruggie Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 alle serverene er visst nede i tre timer til... Tid nok til å dusje og spise før neste runde
jin_X Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) alle serverene er visst nede i tre timer til...Tid nok til å dusje og spise før neste runde 3 timer ?? omg hvor står dette ? hørte nettopp av en at det bare var noen minutter Endret 13. november 2004 av jin_X
zero_time Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Server 25 gikk også nettop nettop ned.. Er visst litt ulike tall for kor lenge serverene kommer til å vere nede her.. Kor er det dere har hørt disse tallene?
DeeTee Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Vel, det er tross alt en beta test, med betaservere i US - man kan ikke regne med stabil ping og lengre oppetider når det er snakk om så mange folk som skal være i noobie områdene på likt. Ahh. *kose seg på EU closed beta med 34 i ping*
Blib Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Angående laggen ber jeg forresten alle lese følgende: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.a...al&T=599926&P=1
VinterUlv Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Server 27 tok kvelden også. Okke som, det lagget som bare F... den siste timen. Gidda ikke gjøre noe annet enn å smelte metall.
DeeTee Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 My man kan gjøre om det lagger.. Bli Artisan fisherman feks
Loeve Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Det er sant det du sier at Everquest 2 ikke har 500 000 spillere før øyeblikket, men de har likevel langt færre servere, og større soner med flere folk visse steder. Det er derfor en rimelig sammenlikning.
JKJK Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 irriterer meg at jeg joina i feil tidssone Blir ikke akurat noen bedre ping av den grunn. Ikke får jeg spilt sammen med noen av kompisene mine heller (som holder til på central 27)
Arve Systad Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 irriterer meg at jeg joina i feil tidssone Blir ikke akurat noen bedre ping av den grunn. Ikke får jeg spilt sammen med noen av kompisene mine heller (som holder til på central 27) Er da vel berre å skifte og begynne på nytt?
ÖzzY Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Test 4 serveren har gått opp og ned flere ganger, angrer på at jeg valgte den Men nå må jeg snart legge meg, har ikke sovt siden fredags morgen
M@R7!N Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Server 30 er ogsaa nede Litt off topic: Vinterulv, jeg regner med du mente aa lage feks. "copper bars"? Men uansett, hvordan gjQr man dette? Har masse copper og blacksmith profession, men klarer ikke smelte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå