Gå til innhold

Post dine Half-Life 2-skjermbilder! *spoilers*

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Strideren var jo heeeelt i begynnelsen. hvis du ser nermere har han ikke fått på seg suiten en gang. :yes:

Edit: så den jeg oxo. Men måtte inn i en bakgate. Ikke sikkert alle gikk inn dit.

Endret av Sjefern
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjefern: Hvilke instillinger kjører du spillet med? Ser du har noe lunde lik hardware som meg.

Kjøpte meg spillet før jeg gikk på skolen i dag. Så nå ligge det hjemme og venter på meg. :dribble:

Skrevet

Her er det bare å poste screens, etter min overtelleing er det enda noen ledige plasser på gruppedaten med Jan Werner Danielsen.

Skrevet (endret)

Jeg har ikke tenkt på å "oppdatere" maskinvaren i profilen min.:blush: Sorry.. 5900u gikk i stykker for en stund siden. Så det du ser fra screensa er med et lånt ti4200. (resten er det samme) Men det ommer et 6800gt om en ukes tid. :love: Men hvis du har et 5950u kan du nok kjøre en del høyere.

Instillingene mine er 1024*768. Alt på high bortsett fra refleksjoner som står på low. Ingen aa/af.

Han her fant jeg en en headcrab på hodet (den ligger bak) inne i en liten tunnel. Skremte meg gjorde han! :realmad:

post-169-1100604086_thumb.jpg

Endret av Sjefern
Skrevet
V[]bster,16/11/2004 : 11:37] Strider  :love:

Dette bildet låg på omtalen til www.gamespot.com :p

nei jeg tok det selv, men det er helt i starten av spillet, var nettop kommet til ut i byen der, så tilfeldigvis en strider som gikk forbi på en annen side av ett gjerde, og tok bilde av den. Nå er jeg kommet til ett "båt" mission.. cruiser oppover elva :love: Elsker HL² :w00t:

Skrevet

har ikke prøvd halflife ennå... skal ikke spoile for brodern... men har kjørt litt cs source... funker helt rått!!!! 1600x1200 6xAA 16xAF alt på high!!! kjørte stress test, og fikk gjennomsnittlig 61,7fps!!! DIGGGGGGGER HLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...