Gå til innhold

Får ikke satt opp Internett-server

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Når jeg skal sette opp server til CS (steam) står det "starting local game server" dvs. at kompiser ikke kan koble seg til serveren med mindre vi er i samme nettverk. Dette irriterer meg noe grusomt! Noen som kan hjelpe meg slik at jeg kan få satt opp internett-server?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme, i console må du i tilfelle skrive det hver gang, men i config fila legger den det inn automatisk hver gang.

Configfila: Steam/SteamApps/din.mail@noe/Counter Strike/cstrike/userconfig.cfg

Bare skriv

sv_lan 0

På en egen linje i fila.

Eksisterer ikke fila, så gå i notepad, lagre fil som - filtype - alle filer - navn - userconfig.cfg og lagre den i cstrike, som vist ovenfor.

Skrevet
Samme, i console må du i tilfelle skrive det hver gang, men i config fila legger den det inn automatisk hver gang.

Configfila: Steam/SteamApps/din.mail@noe/Counter Strike/cstrike/userconfig.cfg

Bare skriv

sv_lan 0

På en egen linje i fila.

Eksisterer ikke fila, så gå i notepad, lagre fil som - filtype - alle filer - navn - userconfig.cfg og lagre den i cstrike, som vist ovenfor.

Tusentakk for hjelpen! :D

Skrevet (endret)

Takk for hjelpen folkens! Veit ikke om det funker i praksis enda, men sv_lan står på 0 til vanlig nå :D

Edit: Når jeg skal lage server står det fortsatt "starting local game" er det noe stress?

Endret av Datanerd01
Skrevet
Takk for hjelpen folkens! Veit ikke om det funker i praksis enda, men sv_lan står på 0 til vanlig nå :D

Edit: Når jeg skal lage server står det fortsatt "starting local game" er det noe stress?

Ikke noe stress ;) Står det hos meg og, tror jeg iallefall :p Hvis folk klarer å koble til så er alt som det skal vere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...