Gå til innhold

Har blitt lei...spill

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er veldig enig med de som mener at alder er en avgjørende faktor... Tror jeg begynner å bli litt i eldste laget selv.... og det liker jeg ikke. Har lagt merke til majoriteten av medlemmene snakker om skolen og lekser, og at dem skal få penger av mamma og mamma skal kjøpe ditt og datt... Happy days... men dog forbi for min del...

*Off-topic*

Hva er gjennomsnittsalderen på forumets medlemmer mon tro?

Endret av Odland81
Skrevet

Sikkert halvparten av min alder. Skulle ønsket det gikk ann å sile bort alle tråer som trådstarter var under 18 år på.

Men nå beveger vi oss litt offtopic. Tror vi må ro oss til land igjen, så ikke pappa kommer og stenger tråen.

Skrevet

Blir lei jeg også til tider. Er mer kresen til hva jeg spiller nå siden jeg spiller mindre enn før.

Er like kjekt å spille enda, men klarer ikke å sitte så mange timer i strekk lenger uten at jeg føler jeg må bort fra pc`en.

Skrevet (endret)
Drikk deg skikkelig dritings, fest litte granne... Og tren littegrane... Da blir spillelysten større.

WORD!

akohol+venner er den beste kur mot spilletrøtthet.

Fikk det før sommerferien... gadd ikke spille, ga meg ingenting... visste ikke hva jeg skulle gjøre egentlig... men så gikk jeg ut av huset (det var uvant! what a BIIIIG WORLD? :dribble: ), ringte et par venner, dro på butikken og kjøpte et par-tre sixpacker med Carlsberg... Festa, drakk og stod i, samt å se på film sammen med venner, helt til nå i slutten av oktober, har aldri hatt så stor spilleglede i hele mitt liv :p

Hadde da kuttet ut spilling totalt i 5 mnd... nå spiller jeg diablo 2, CS, TFC, DoD, CoD, BF1942, NFSU, NFSU2 samtidig og kommer til å spille hl2 ganske snart :!:

har ikke sluttet med drikkingen (ikke ta meg feil, er ikke alkis :roll: ), men begrenset den til 1 gang hver/annenhver uke...

Edit: F**K OFF LEIF!

Endret av Feh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...