lowden Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Når jeg skal prøve å koble meg til en internettserver i counter-strike 1.6 kommer bare denne meldingen opp: LAN servers are restriced to lacal clients (class C). Hvordan får jeg kobla meg til?
b-real Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Hei og velkommen til forumet Vi har en egen CS-kategori og den bruker vi til cs-spm. Flytter den dit jeg
henbruas Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Når jeg skal prøve å koble meg til en internettserver i counter-strike 1.6 kommer bare denne meldingen opp: LAN servers are restriced to lacal clients (class C). Hvordan får jeg kobla meg til? har du prøvd å koble deg til på noe ant en LAN servers da?
lowden Skrevet 12. november 2004 Forfatter Skrevet 12. november 2004 det funker helt fint å koble til LAN server det er når jeg prøver å koble meg til internett server jeg får opp den meldinga
brillan Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Har du internett version av cs da? eller lan version?
munky Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Sikkert bare eXploid som har lollerhax0ret deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå