Gå til innhold

Family guy ruler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons.

Skjønner du humoren? For er ikke alle som tar humoren. Tror nok at det er derfor! Har vanskelig med å tro at en som skjønner humoren og liker simpsons ikke liker family guy.

Et godt poeng. Mye av humoren er parodier på gamle tv-serier som aldri er blitt vist i Norge, og vil derfor virke helt teit for de som ikke skjønner hva de prøver å referere til. Jeg syns parodiene er helt geniale (bl a Little House on the Prairie parodien der de mobber den blinde datteren), og koser meg med de talløse referansene til andre filmer.

 

Men at noen ikke digger Quagmire har jeg vanskelig for å forstå.

He, he, alright!

Lenke til kommentar

Quagmire er helt rå, lo godt da jeg så denne:

Quagmire: Hey there Gorgeous, how old are you?

Connie: 16.

Quagmire: 18?

Connie: Mom!

Quagmire: I Like where this is goin'!

Det jeg digger som Steffyboy var inne på, så er mange av scenene i family guy slik at de bygger på gamle saker, så jo mer man kjenner igjen, jo morsommere blir det.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Veldig artig serie, meeen, nar jeg sitter og ser episodene for 10.ende gang med commentary, da begynner jeg aa ga lei. (jeg er serioes) Gi meg American Dad (som foroverig det er en 30min dokumentar om pa DVD'en om Seth MacFarlane's topp 5 favorittepisoder :) ). Sesong 4 av Family Guy hadde vaert kos aa faa saann snart ogsa..

Endret av HeavenHell
Lenke til kommentar
Jeg syns Family Guy er kjedelig. Kan overhodet ikke måle seg med Simpsons.

Da har du pokker med ikke sett nok enda. Fordi jeg har 4 sesonger av simpsons på DVD og jeg sverget til simpsons før, helt til jeg traff på Family Guy. Maken til ironi og konstant humor skal du lete lenge etter, synes Family Guy topper listen min over beste Tv show. Tror aldri jeg har ledd så mye av en serie før, gleder meg til sesong 4! :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...