rmrf Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Vil alle PC-ene nå internett eller trenger jeg en routing-funksjon på den tråløse-basen?
H2H Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Det spørs om du har et adsl modem med eller uten router!
rmrf Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 Er en router innebygd i den tråløse basen. Så skal jeg dele internett med et internett sharing program på serveren.
H2H Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 ja ok.. men har du ruter på adslmodemet? blir kluss hvis du har to! Rutern deler internettet... du trenger ikke noen server til det... med mindre du skal dele båndbredden!
GA75 Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 (endret) Er en router innebygd i den tråløse basen. Så skal jeg dele internettmed et internett sharing program på serveren. Hvis du har rotuer i det trådløse aksesspunktet trenger du ingen server for å dele internettilgangen. Det gjør routeren. Endret 15. november 2004 av GA75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå