Kurt P Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg lurer på om det er noen som har spilt fullversjonen.. ? Og om det er multiplayer på den? Er det mye morsomme race og muligheter å ødelegge bilen på ? Synes demoen var litt deilig
Passasjer Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hvis du synes demon var kul, kunne du vel kanskje kjøpe spillet?
Rikky Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har prøvd det til Xbox. Gikk fra demoen på min PC på 1600x1200 til Xboxen til en kompis, det var en temmelig stor nedtur grafikkmessig. Det er vel ikke så veldig mye nytt i forhold til demoen, du kan kjøpe biler og oppgradere disse, og så er det jo noen sånne bonusting a la high jump eller hva det heter. Ble utrolig fort lei det spillet. Endret 13. november 2004 av Rikky
GoldlaXiE Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg har spillet.. spillet klarte egentlig ikke å engasjere meg noe veldig.. Men når det er sagt, så fikk jeg lyst til å spille det nuh!
Kurt P Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Jeg har spillet.. spillet klarte egentlig ikke å engasjere meg noe veldig.. Men når det er sagt, så fikk jeg lyst til å spille det nuh! ja, jeg får se hva det blir til.. kanskje kjøper jeg det.. Men en liten ting : er det LAN på spillet ?
mashiharu Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Ja, spillet støtter spilling over lokalnett med inntil 8 spillere. Det er også mulig å fikse spilling over internett, se oppskrift på: FlatOut (PC) - Multiplayer workaround Jeg tror dette kan være utrolig morsomt i multiplayer - med en fare for at man kan utvikle noe aggresjon mot medspillere.
Kurt P Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Ja, spillet støtter spilling over lokalnett med inntil 8 spillere. Det er også mulig å fikse spilling over internett, se oppskrift på: FlatOut (PC) - Multiplayer workaround Jeg tror dette kan være utrolig morsomt i multiplayer - med en fare for at man kan utvikle noe aggresjon mot medspillere. *klappe i hendene*
Rookie_NO Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Du blir rimelig fort lei spillet i singleplayer i vaffal... Gjorde ferdig alle bronze, silver og gold løpene, og så var det ikke så mye som gjorde at jeg ville spille det igjen plutselig... Car-olympics er morsomt i 5 minutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå