Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 Tror de er fake. Viss de er ekte så er iallefall den ene boxen med en blek fyr stygg han er en steriotype av en farlig kontor mann fra en hemmelig del av regjeringen. alltid rolig(også i stemmen) veldig kald person blek.fordi han er en del innendørs Ok, spillte ikkje HL 1 så visste ikkje det. Trodde det han er uansett en stygg person, ja. Men det er forsåvidt meningen
potetgullmannen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 har ikke spilt hl1 jeg heller.. men veit jo uansett hvem g.man er.. enkelte ting man bare veit
Hr. Jenssen Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 har ikke spilt hl1 jeg heller.. men veit jo uansett hvem g.man er.. enkelte ting man bare veit Joda, men da har man fått vite det av noen som HAR spilt HL, eller bare leste det på verdens beste forum; Gamer!
Glipp Skrevet 14. november 2004 Skrevet 14. november 2004 [iC' date=14/11/2004 : 19:42] har ikke spilt hl1 jeg heller.. men veit jo uansett hvem g.man er.. enkelte ting man bare veit Joda, men da har man fått vite det av noen som HAR spilt HL, eller bare leste det på verdens beste forum; Gamer! Jeg har bare sett denne gikk igjennom spillet på 1 time videoen.. Men forstår på en måte hvem gman er etter det.. kom meg aldri ut av den første plassen på HL1
potetgullmannen Skrevet 14. november 2004 Forfatter Skrevet 14. november 2004 akkurat samma her.. kom meg heller ikke ut i starten
B-QL Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 En ting: han jeg kjenner fra ebgames sa at CE skulle komme samtidig som vanlig. Var innom EB Games på lørdagen, dem skjekka på bestillingslista og sa at CE kom 10 des.
potetgullmannen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 yeah endelig noen som samstemmer med det jeg har sagt fra starten av! bare en dag igjen nå til vi får svaret
simalarion Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 Svaret mitt er nei Du får alt du trenger å mer til ved å bestille silver mellom steam. I gold versjonen får du bare artikler du ikke ønske å ha (om du ikke ønsker å se ut som et vandrendet reklameskilt, de fleste gjør jo ikke det) Silver får du alle spillene på egen konto, helt genialt etter min mening.
potetgullmannen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 er enig.. har jo seff kjøpt silver..kjøpte det for noen dager sia... men skulle kjøpe col da jeg starta tråden en stund til bake... det var jo tøft og kjøpe gjennom steam! helt smertefritt.. vil anbefale det på det varmeste
Glipp Skrevet 15. november 2004 Skrevet 15. november 2004 DE har nå fått in HL2 standard å CE på spaceworld i tr.heim... Så d når jeg satt på bussen.. Standard version, å en svart stpr box.. aka CE
potetgullmannen Skrevet 15. november 2004 Forfatter Skrevet 15. november 2004 høres rart ut jeje time will show
Gjest medlem-19530 Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 jeg må beklage til alle jeg har vert så påstålig mot. de hadde ikke fått ce så jeg hadde feil og dere hadde rett.
Dipso Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) DE har nå fått in HL2 standard å CE på spaceworld i tr.heim... Så d når jeg satt på bussen.. Standard version, å en svart stpr box.. aka CE Dette er rart, for jeg har lagt av en av de, og de har fått nummeret mitt og skulle ring når den kom? Det er space world på trondheim torg sant? *ringe dem* EDIT: De HAR fått inn SE, skal stikke å hente den nå! Endret 16. november 2004 av Dipso
simalarion Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (på en dag som denne er jeg gal bryter alle lover å bruker tre smilieys, håper mderatorer å brukere kan tilgi meg?)
medisterpus Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 EDIT: De HAR fått inn SE, skal stikke å hente den nå! Grr.. Spaceworld i Oslo, Storgata (og andre butikker jeg har vært innom) hevder bestemt at releasedato for CE er 10. desember. Kan du poste her hvis/når du faktisk har fått tak i det?
Dipso Skrevet 16. november 2004 Skrevet 16. november 2004 (endret) Såeh... han idioten jeg snakka med på spaceworld hadde jo tatt feil da seffen. Når jeg kom de så hadde de ikke CE. Og sjefen der hadde vist snakka med importøren. Quote: Det finnes pr i dag ingen eksemplarer av collectors edition i norge, og selv ikke importøren vet når det kommer hit. Det er the officiall word. Så jeg tipper på den 26. siden det er det tallet som har dukket opp flest plasser. Man skal ikke se bort i fra at det tipper over i desemper før vi ser det her i norge dog. Dette passer egentli meg godt, siden jeg har eksamen den 29, og hl2 ville ha gått utover lesinga Endret 16. november 2004 av Dipso
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå