DjNeo Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Jeg har kjøpt Gold edition, og lurer på om jeg også skal handle CE når det kommer.
~~Undertaker~~ Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Syns ikke Half-Life² er verdt å kjøpe 2 ganger. Det er skikkelig waste of money. Kjøpte det over steam (silver) eller ka det heter. Holder i massevis. Spillet blir sikkert bra, men hvorfor waste penger når man ikke behøver det. Wow CE har jeg tenkt å kjøpe, men om de venter en uke etter utgivelsen så gidder jeg absolutt ikke vente.
Gjest medlem-19530 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) jeg skal ha ce som kommer senere jeg.. skal bare holde meg laaangt unna alt som heter gamer.no og internet.. vill ikke vite noen ting om spillet før jeg spiller det selv får dra in til elkjøp og ebgames på tirsdag for og sjekke om de har fått det.. ebgames virket helt sikre på sin sak når det gjaldt når CE kom.. de sa 10.des får bare vene og se da.. koser meg med starcraft imens jeg de sa 16 nov te meg.kjenner en der borte så jeg stoler på han azz snakket du med de på ski og i så fall når da? nei i porsgrunn Wow CE har jeg tenkt å kjøpe me too for fa*n, men jeg kommer te å bestille fra usa, jeg gidder ikke å vente te januar for at den skal komme te norge azz syns det er teit med forskjellige utgivelses dato fra europa,asia og amerika Til undertaker og dere andre som skal ha WOW: hva med å starte en skandinavisk/gamer guild? Endret 13. november 2004 av medlem-19530
gobyfly Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg vil ha Collectors edition , spiller Vampire Bloodlines imens jeg heller
henbruas Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Jeg har kjøpt Gold edition, og lurer på om jeg også skal handle CE når det kommer. Hvorfor kjøpe CE når du har kjøpt Gòld? Er ikkje allt i CE pakken med i Gold pakken uansett eller har eg gått glipp av noe? Eg ville uansett ikkje kjøpt CE. Viss det er cover du har lyst på kan du alltids lage det selv. Endret 13. november 2004 av Pusur1993
the_zombie Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Man får med mer i HL² Gold-edition enn med Collectors edition, og gold kan man få med en gang. Selv har jeg HL²-Silver-edition, den har alt det gold har uten den skiten som kapser og plakater
Zeph Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har: ▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge?
Trygve Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Day of Defeat: Source får ikke med CE eller standar
henbruas Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 (endret) Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge? Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe? Endret 13. november 2004 av Pusur1993
Gjest medlem-19530 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 CE kommer 26.nov ikke i januar jeg snakka om ce til WOW da og wow kommer til norge i januar
potetgullmannen Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge? Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe? hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det?
Gjest medlem-19530 Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge? Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe? hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det? trur det blir toll og sånt da mer er jeg ikke sikker på det blir jo en del i toll da
potetgullmannen Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge? Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe? hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det? trur det blir toll og sånt da mer er jeg ikke sikker på det blir jo en del i toll da blir ikke en dritt i toll! toll på nedlastninger?? hahaha det følger jo ikke noen pakke i posten
henbruas Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Kva følger med i SE? Eg har lyst på ein pakke som har alt Silver har:▪ Half-Life 2* ▪ Counter-Strike: Source ▪ Half-Life 1: Source* ▪ Day of Defeat™: Source* ▪ PLUS: Valve's back catalog available on Steam! Er det mulig å få kjøpt i butikker her i Norge? Den Silver pakken er bare tiljengelig via steam. Og i SE pakken er det bare Half Life 2 og CS:S og den er dyrere enn silver pakken på steam Noen som vet hva Valve's back catalog er for noe? hvis jeg kjøper silver gjennom steam.. hvor mye er totalprisen? 59.99+tax hvor mye esktra blir det? trur det blir toll og sånt da mer er jeg ikke sikker på det blir jo en del i toll da HAHAHA!!!!!! :!: Toll på å laste ned ting? En eg kjenner har kjøpt sølv pakken og han sa det ble ca. 410 kr.
H4ngm4N Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Hmm.. hvorfor påstår El-kjøp at de får inn SE og CE samtidig da? Jeg stikker innom El-kjøp i morgen og sjekker en gang til. Jeg klarer ikke å vente en måned til Jeg har skjekket der to ganger, de sa det samme til meg
potetgullmannen Skrevet 13. november 2004 Forfatter Skrevet 13. november 2004 jeg kjøpte silver packedge på steam nå... vil opfordre alle til og gjøre det samme fikk 11 flere spill og mods en jeg trodde jeg skulle få.. pluss at jeg slipper og vente
h00v3r Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Gidder ikke vente en evighet på CE, jeg kjøper meg SE når den kommer ut, til tirsdagen, ferdig med det. Har gått å lengta etter det spillet i en evighet nå, så nå er det nok
Glipp Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Gidder ikke vente en evighet på CE, jeg kjøper meg SE når den kommer ut, til tirsdagen, ferdig med det. Har gått å lengta etter det spillet i en evighet nå, så nå er det nok Enig !
Hr. Jenssen Skrevet 13. november 2004 Skrevet 13. november 2004 Jeg har Hl2 (som jeg fikk med min HL2 lapp) så jeg kommer nok til å kjøpe HL2 CE når den kommer. Taper ikke noe på det likevel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå