graks Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 xbox2 kommer i 3 forskjellige versjoner. xbox next Xbox Next HD Xbox Next PC forskjellen mellom de 3 er at xbox next er en xbox uten hardisk.Xbox Next HD er en xbox med harddisk,mens Xbox Next PC er basic en xbox med funksjonene til pc.den kjører med windows operation system.synes ikke det er rart at microsoft vill lag en bru mellom pc og xbox.mange vil nok kjøpe Xbox Next PC pga at du kan spille pc spill på xboxen.men ati r500 grafikk kort vil du kunne kjøre alt av pc spill på xboxen med mus og tastatur. http://www.theinquirer.net/?article=19615
Prebo Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 xbox2 kommer i 3 forskjellige versjoner.xbox next Xbox Next HD Xbox Next PC forskjellen mellom de 3 er at xbox next er en xbox uten hardisk.Xbox Next HD er en xbox med harddisk,mens Xbox Next PC er basic en xbox med funksjonene til pc.den kjører med windows operation system.synes ikke det er rart at microsoft vill lag en bru mellom pc og xbox.mange vil nok kjøpe Xbox Next PC pga at du kan spille pc spill på xboxen.men ati r500 grafikk kort vil du kunne kjøre alt av pc spill på xboxen med mus og tastatur. http://www.theinquirer.net/?article=19615 3 xbox'er?? det blir bare dumt...
slash Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Høres ut (for meg) som om Microsoft skal lansere to xboxer og en pc.. Hvor skal folk lagre savegames på Xbox next? Memory cards?
tor_erik Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Idiotisk. Jeg vil ikke påtvinges et valg innen konsoller. Da kjøper jeg heller PS3, noe som egentlig er helt uaktuelt.
Launch Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 At det er mulig, nå skal folk syte over at de får for godt utvalg også, dere er faenmeg utrolige. At man kan kjøpe noe som er tilpasset det man skal bruke det til er jo bare bra. Ingen som tvinger dere til å kjøpe noe heller så bare la være å kjøp det du ikke vil ha.
Dʋgɢtung Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 Idiotisk. Jeg vil ikke påtvinges et valg innen konsoller. Da kjøper jeg heller PS3, noe som egentlig er helt uaktuelt. Hvorfor i all verden er PS3 uaktuelt? Spørs nok om jeg ikke sverger til den "gamle" Xboxen hvis det blir flere versjoner av Xbox2. Er jo bare teit å lage 3 forskjellige versjoner, siden det faktisk er konsoller vi snakker om. Nintendo skal være Nintendo, Playstation skal være Playstation - og ikke PSa, PSb og PSc liksom.
Algron Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Synes det er bra at de skal lansere 3 XBoxer. Skjønner ikke hvorfor dere klager over at man får et bedre utvalg
MistaPi Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Mer info om Xbox2 GPUen: I've said this before, but the best I can follow the architecural line is: R300-->R420-->R520 ^ | | R400-->R500-->R600 The "R300" architecural line will basically end up as the DX9 desktop line, and end with R520 as the PC move over to Longhorn. R400, I believe, was always designed as the unified shader model however, would have been under powered, but over-featured for the PC when it was due - this will become the basis for the XBox2 (R500) and have the rest of the DirectX Next features tied up and be released as the R6x0 family on the PC for Longhorn. I believe that R500 is being termed as "SM3.0+" becuase there are still some shader length limitations in there (although we are talking thousands of instructions) whereas DX Next is fully virtual - my expectation would be that R500 would be closer to DX Next than SM3.0 but the limitations may prevent it from going to full DX Next (although DX Next, sorry, WGF may still move on at this point). Note that I've put a line between R500 and R520 because although 520 is a heavy extension on the R300 line it will almost certiany implement quite a lot of work that has gone into R500's design. Mao ser det ut som Xbox2 vil ha en del mer avansert grafikk løsning enn PC når den blir lansert. og det vil nok også vare en stund.
slash Skrevet 12. november 2004 Skrevet 12. november 2004 Når xbox kom ut dominerte den over pc en liten stund, pga en arkitetktur som var mer optimisert for spill en pcene. Men pcene kom sterkt tilbake, noe de ALLTID vil gjøre. En konsoll hugd i stein vil alltid være underlegen en mektig elv av en pc som alltid renner fremover i en strøm av konstant utvikling! Det er i allefall min mening!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå