Gå til innhold

Plexiglass på ljudia


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvor skal du bruke plexi som er 15mm tykt da?

 

15 mm er beregnet å bruke til subbkasser å slikt, det vil bli for stort å ha i PC-en.

Gå heller til nermeste glassmester du, der får du kjøpt plexi i mange forskjellige tykkelser og billig.

3mm er vel passelig tenker jeg

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 12:45, kaksa skrev:

ka du ikje sler sammen dei tinda?? (akvarium og vanntank)
:eek:

hadde vør rått me et par gullfiska svømamnde rundt i vannkjølinga da..

men huska å sjekk at vatne gjenge slik d ska me javne mellom rom


 

Vræææl, jeg vil ikke ha fisker oppi vanntanken min :smile: Tenk på alger og matrester som også får ta turen rundt i systemet, en vannblokk full av matrester og alger tror ikke jeg er tingen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-27 12:45, kaksa skrev:

ka du ikje sler sammen dei tinda?? (akvarium og vanntank)
:eek:

hadde vør rått me et par gullfiska svømamnde rundt i vannkjølinga da..

men huska å sjekk at vatne gjenge slik d ska me javne mellom rom


-Kim -


 

Kjedelig og få tettet systemet sitt p.g.a at gullfisken prøver og komme seg inn i prosessorblokka.

Lenke til kommentar

Kjøleblokka liker ikke alger, og fiskene liker ikke spylevæske. Der har man et problem :grin:

 

_________________

Pentium 3 933MHz : Abit BX133-RAID : Creative GeForce3 Ti200 : 256MB SDRAM : Western Digital 60GB : Logitech Dual Optical : IBM P200 20" :grin:

 

[ Denne Melding var redigert av: Papirpose på 2002-05-29 13:01 ]

Lenke til kommentar

Hva med to tanker, den ene "utapå" den andre, med hvert sitt vannsystem? Den indre tanken har du gullfisk, og da ikke noe spylervæske eller andre skumle ting oppi. I den ytterste tanken har du vannkjølingsdelen. Må vel bruke en sånn pumpe som er i akvarier for å pumpe luft til de stakkars fiskene. Kunne blitt en passe jævlig jobb å skifte vann til de også :smile: Tror man må ha hengsler eller noe, med pakninger for å få det tett på en side av tanken i begge tankene.

 

Om det hadde vært best med ytre eller indre tank som vannkjølings tank er jeg ikke sikker på, blir vel muligens litt temp forskjell i de, og når jeg tenker meg nærmere om ville det vel blitt enklest hvis man hadde fisk ytterst, pga. at det bare var en tank som måtte åpnes for å bytte vann.

 

Når man skal bytte/fylle på vann i selve vannkjølinga kan man bruke en "fill and bleed" ventil sak (hjemmelaget selvfølgelig :razz: ).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...