Gå til innhold

Alle Medal of Honor spill til PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Medal of Honor: Allied Assault (anbefales)

Medal of Honor AA: Spearhead (tillegspakke til førstnevnte)

Medal of Honor AA: Breakthrough (enda en tilleggspakke)

og det nyeste:

Medal of Honor: Pacific Assault

Anbefaler av disse, kun Allied Assault, men der er det sikkert mange som er uenige med meg :)

Skrevet (endret)

Selv om han ikke har spurt om det, har jeg lyst til å sette opp en liste over ALLE MoH spill som har kommet/kommer i nærmeste fremtid.

Medal Of Honor

Medal Of Honor 2 (Underground)

Medal Of Honor: Allied Assault

Medal Of Honor: Allied Assault: Spearhead (expansion)

Medal Of Honor: Allied Assault: Breakthrough (expansion)

Medal Of Honor: Rising Sun

Medal Of Honor: Frontline

Medal Of Honor: Infiltrator

Medal Of Honor: Pacific Assault

Medal Of Honor: Dogs Of War

-Medal Of Honor og MoH: Underground (2ern) finnes kun for PS1, og var mer eller mindre stand-alone espionage spill, hvor oppdragene var å snike seg forbi fiendene, sabotere ting, og gjøre alt så stille som mulig.

De tre neste nevnte spillene hører til de store, kjente, filmatiske slagene, som vi kjenner igjen fra filmer som Saving pvt. Ryan.

-MoH: Rising Sun er kun for PS2. Det tar for seg kjente hendelser som blant annet Pearl Harbor, og flere slag på Stillehavsøyene.

-MoH: Frontline finnes til PS2 og GC.

jeg har ikke spilt dette, men det tar for seg flere slag i Europa, som bla. Operation Market Garden.

-MoH: Infiltrator er et spill til GBA.

-MoH: Dogs Of War kommer i 2005, til GC, PS2 og Xbox.

Det skal inneholde flere nye features i forhold til de tidligere spillene.

Litt info om hver av MoH spillene som finnes til PC:

MoH: Allied Assault:

Set during 1942-1945, MOH Allied Assault imparts the sense of courage it took to survive the landings of Normandy, the assault at Arzew, a rendezvous with the Resistance outside the village of St. Lo and the push through the German border to take the bridge at Remagen.

MoH: Allied Assault: Spearhead:

Assume the role of Sgt. Jack Barnes as he endures the final months of WWII, from Operation Overlord to the Battle of the Bulge and the fall of Berlin. This expansion pack combines nine expansive single-player levels with over 12 new multi-player maps, including new locations, weapons, and soldiers.

MoH: Allied Assault: Breakthrough:

From the searing heat of North Africa to the treacherous mountains of Italy, this new Expansion Pack to Medal of Honor Allied Assault ™ puts you at the center of some of WWII's most heroic moments. You'll have to overcome overwhelming odds and the brutal terrain to emerge victorious in this explosive addition to the MOHAA experience.

MoH: Pacific Assault:

Set in the Pacific Theatre of WWII, Medal of Honor Pacific Assault™ for the PC represents a unique addition to the award-winning Medal of Honor™ franchise. Players step into the boots of Marine Private Tom Conlin and feel his shock at the destruction of the American fleet at Pearl Harbor, his growing resolve in the fight for Henderson Field on Guadalcanal, and his triumph at the penultimate battle for Tarawa Island.

EDIT: Du kan tydeligvis finne masse info om alle MoH spillene her:

http://gamer.no/sok.php?streng=medal+of+honor

Endret av MeTa][iC
Skrevet
Han spurte bare om hvilke som finnest til PC da...

btw, er ikke du sånn spillanmelder?

Jo, for ei lita avis.

Får en god del dårlige spill...

Dessuten anmelder jeg bare PC spill.

Hvordan det?

Skrevet
Medal of Honor: Allied Assault (anbefales)

Medal of Honor AA: Spearhead (tillegspakke til førstnevnte)

Medal of Honor AA: Breakthrough (enda en tilleggspakke)

og det nyeste:

Medal of Honor: Pacific Assault

Anbefaler av disse, kun Allied Assault, men der er det sikkert mange som er uenige med meg :)

ok, da har jeg alle utenom pacific assault :)

Skrevet
[iC' date=11/11/2004 : 12:35] MoH: Rising Sun er kun for PS2. Det tar for seg kjente hendelser som blant annet Pearl Harbor, og flere slag på Stillehavsøyene.

jeg har ikke spilt dette, men det tar for seg flere slag i Europa, som bla. Operation Market Garden.

Både Rising Sun og Frontline finnes på XBox

Skrevet
[iC,11/11/2004 : 12:35] MoH: Rising Sun er kun for PS2. Det tar for seg kjente hendelser som blant annet Pearl Harbor, og flere slag på Stillehavsøyene.

Både Rising Sun og Frontline finnes på XBox

Ok. Det var ikke det som sto her på gamer forumet, så jeg torte ikke å skrive noe.

Men nå vet jeg det ;)

Skrevet

Jeg har spilt alle til data pluss Demoen av Pacific Assault. Synes spillene blir litt ensformige etterhvert. Så det blir kjedelig. Men Pacific Asssault er et spill som kommer til å bli revolusjonerende.

Skrevet
Jeg har spilt alle til data pluss Demoen av Pacific Assault. Synes spillene blir litt ensformige etterhvert. Så det blir kjedelig. Men Pacific Asssault er et spill som kommer til å bli revolusjonerende.

Nåja, nå skal vi ikke være for ivrige med å dele ut ros og ris..

Pacific assault har ikke fårr noen priser enda, og vi får se om det blir noen, siden det er så mange spill som kommer nå.

MoH: PA kommer til å bli knall, men jeg tviler på at det blir revolusjonerende, slik som DOOM ble i sin tid...

Skrevet
[iC' date=13/11/2004 : 15:36]

Nåja, nå skal vi ikke være for ivrige med å dele ut ros og ris..

Pacific assault har ikke fårr noen priser enda, og vi får se om det blir noen, siden det er så mange spill som kommer nå.

MoH: PA kommer til å bli knall, men jeg tviler på at det blir revolusjonerende, slik som DOOM ble i sin tid...

Så klart kommer det ikke til å bli så revolusjonerende som Doom. Men det kommer til å bli det innen Medal of Honor serien.

Skrevet
Så klart kommer det ikke til å bli så revolusjonerende som Doom. Men det kommer til å bli det innen Medal of Honor serien.

Tror det kommer til å bli som de andre moh spillene altså veldig linert og kjedelig i lengden. EA skrøt jo denna AI på spillet opp i skyene men etter å ha spillt demoen 3 ganger skjedde det det samma her gang selvom jeg gikk andre veier og gjorde forskjellige ting. Tror jeg ikke gidder å spille spillet. Det kan vel gi noen timer underholdning, men jeg tror det ikke blir så bra.

Hvis du er på jakt etter et evolusjonerende wwII fps så har jeg et tips til deg: Brothers in arms.

Skrevet (endret)

Noen timer underholdning? :wow:

Spilte spillet i 20min(!), fQr jeg avinnstalerte drittet :no:

Spillet loader midt i mapsa ca. hvert 5.min.. Dessuten er du så enormt innestengt (akkurat som å gå på skinner) Skuffende :thumbdown:

EA har gjort det igjen!! :roll:

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

Den tiden det tar å spille gjennom f*** skapet da?!

EA har gjort det igjen!!

Bombe? nei..

Endret av rkg1000
Skrevet

Spilte spillet i 20min(!), fQr jeg avinnstalerte drittet :no:

Spillet loader midt i mapsa ca. hvert 5.min.. Dessuten er du så enormt innestengt (akkurat som å gå på skinner) Skuffende :thumbdown:

EA har gjort det igjen!! :roll:

*kremt*Elendigmaskin*kremt*

Evt en dårlig piratkopi, med tanke på at spillet ikke er tilgjengelig enda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...