Gå til innhold

Startsiden.no - på tide med nytt design?


Anbefalte innlegg

:lol: Ser helt grusom ut den siden nå. Minner om de jappesidene vi laget for 5 år siden eller mer. Tabeller å dårlige linker med times new roman.

 

Grafikken er jo helt på trynet også... har ikke folka hørt om nyere versjoner en MS Paint?

 

50.000,- for en banner daglig er utrolig drøyt. Er knapt verdt 5000 kroner....

 

Visst kan de skryte av millioner "hits" men det er en STOR forskjell på hits & unike treff

 

.. med så mange linker "trekker" jo spideren i alt. Er bare tull å tøys. (Skitten Markedsføring)

_________________

Mvh, Viva.

Athlon 1400MHz, 512MB, 120GB,

19" Visionary, Archos MiniCDRW, XP Pro.

http://www.club-benefon.com - http://www.norgesiden.no

 

[ Denne Melding var redigert av: Viva på 2002-05-26 06:23 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes startsiden er en av de beste startsidene jeg har hatt... Greit nok at den ikke ser så moderne ut, men den gjør det en startside skal gjøre: Tilby gode søkemuligheter, ha en grei oversikt over diverse emner, og tilby litt diverse nyheter og slikt. Det som er så genialt med startsiden er at den tilbyr alt dette på en side. Et bra alternativ til de sidene som gjør at du må klikke deg inn under allverdens linker for å f.eks komme til søkesiden osv.

 

To ting som gjør at jeg fremdeles bruker startsiden.no:

1. (nesten) ingen klientkode (javascript o.l). Siden er rask og funker _alltid_, uansett om jeg bruker IE, netscape, lynx, eller whatever

 

2. Konsekvent ingen pop-ups!!! Etter å ha vært inne på f.eks http://www.vg.no er det sååååååå deilig å ha en side som ikke maser om at du må skaffe deg adsl fra telenor eller kjøpe en eller annen bok du aldri kunne tenke deg å lese :smile:

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-05-26 06:21, Viva skrev:

:lol:
Ser helt grusom ut den siden nå. Minner om de jappesidene vi laget for 5 år siden eller mer. Tabeller å dårlige linker med times new roman.


Grafikken er jo helt på trynet også... har ikke folka hørt om nyere versjoner en MS Paint?


 

Kanskje startsiden.no gjorde det geniale her? Fant ut at det spiller ingen rolle om siden ser "grusom" ut når den er så effektiv som den er.

 

Quote:


50.000,- for en banner daglig er utrolig drøyt. Er knapt verdt 5000 kroner....


Visst kan de skryte av millioner "hits" men det er en
STOR
forskjell på hits & unike treff


.. med så mange linker "trekker" jo spideren i alt. Er bare tull å tøys. (Skitten Markedsføring)

_________________




 

En ting slår meg, du virkelig utrolig misunnelig. Går ikke norgesiden.no så veldig bra?

 

ABC Startsiden er en av de få norske startsidene som ikke er en nyhetsside, men et utgangspunkt for surfinga med linker til nesten alt.

 

(btw så er ikke ABC Startsiden min startside)

Lenke til kommentar

Norgesiden er "ny" - ble lansert nå i mai. (forrige uke)

 

Men dere kan begynne å bruke den nå :grin:

 

Noen IT guruer som vil drive portal i egen kommune er det bare å hive seg på. Dere blir da også forhandlere på mye data, mobil, abonnement m.m.

Lenke til kommentar

Quote:


Viva skrev (2002-05-27 06:33):

Quote:


Startsiden er stygg, genial og praktisk.

Hva mer kan man ønske seg ?


 

En kaffekopp, litt røyk, en promp å nytt design.
:grin:

 

 

 

Her oser det misunnelse lang vei. Det er jo bare å bruke norgessiden hvis du har så lyst(saken er vel den at du håper at andre også vil begunne å bruke norgessiden, slik at du kan tjene deg noen reklamekroner.) Det er ting som tyder på at du har en finger med i spillet på den siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...