edahl Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 (endret) Heisann, jeg fikk igår mit splitter nye Abit NF7 hovedkort med S-ATA plugger, slik at jeg kunne plugge i sata hardisken jeg har ventet så lenge på! Det er bare et lite problem... Min 120gb ide-disk funker flott, men når jeg plugger i satadisken, så fryser systemet i biosen (der den detekter minne, hardisken etc.). Dette er litt kjipt... noen med samme problem som har noen anelse på hva jeg kan gjøre? pfh. takk, eivind dahl Endret 4. januar 2005 av norman
edahl Skrevet 10. november 2004 Forfatter Skrevet 10. november 2004 ingen som vet noe? detta er kjipt
edahl Skrevet 11. november 2004 Forfatter Skrevet 11. november 2004 wiii! jef har fått det til å funke
k3rm0r Skrevet 11. november 2004 Skrevet 11. november 2004 wiii! jef har fått det til å funke hvordan gjorde han det? skal nettop få sata disk på det hovedkortet og har 2 ide disker. hvordan gjorde han det?
edahl Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Skrevet 4. januar 2005 jeg har ikke fått til noen ting allikevel . jeg henviser til denne tråden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå