Alex_2xA Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Har noen noen gode ider til en gratis C++ editor med kompilator? Har tidligere brukt borland C++ og MS Visual C++, liker ikke MS C++. Trenger en til hjemme pcn min slikt av jeg kan lage noen programmer utenom skolen også.
søppel Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) "dev c++" ==> google for andre alternativer, søk i dette forumet, eller eventuellt "ide c++" ==> google. Edit: ..men Emacs, og Scons som "bulid"-verktøy - er det jeg bruker til C++. Endret 25. november 2004 av søppel
bobafett Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 (endret) Editor: ConTEXT Komp: MinGW http://www.context.cx/download.html http://www.mingw.org/download.shtml Endret 9. november 2004 av bobafett
Dead_Rabbit Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Søk på forumet(generell annen programmering, eller C/C++ forumet). Da finner du utallige tråder med slikt stoff.
d0ppler Skrevet 24. november 2004 Skrevet 24. november 2004 (endret) Har noen noen gode ider til en gratis C++ editor med kompilator? Har tidligere brukt borland C++ og MS Visual C++, liker ikke MS C++. Trenger en til hjemme pcn min slikt av jeg kan lage noen programmer utenom skolen også. Gratis tekst editor : min egen (støtter bla. fargesyntaks for C og C++, samt at du kan kompilere direkte fra editoren så sant du linker en kompilator til dette språket) Link : evolvEd Text Editor eneste aberet er at den kun fungerer på win32 platformer, ergo er du på en linux/unix/mac så vil den ikke fungere Endret 24. november 2004 av dga01
P_e_pper Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 linux - Nano/Pico/gEdit og gcc windows - ms vc++ 6 / ms vc++ 7 / djgpp (gcc for windows)
Gronz Skrevet 25. november 2004 Skrevet 25. november 2004 Linux: KDevelop eller Kate/GCC Windows: Dev-C++
Tr1llobite Skrevet 28. november 2004 Skrevet 28. november 2004 Linux: KDevelop eller Kate/GCCWindows: Dev-C++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå