Gå til innhold

Hjelp! Artifacts i Windows


GOMP

Anbefalte innlegg

Har nettop installert Windows 2000 Pro med SP4. Installerte alle drivere og noen programmer... Alt virket som det skulle... Så installerte jeg kritiske oppdateringer på windows update. Etter det får jeg artifacts i windows! Ikke mye, men en god del. Over alle ikonene for det meste.

 

Har prøvd å klokke ned skjermkortet men det hadde ikke no å si. Hva er gale? Skummelt med artifacts!

 

Trenger nødhjelp her! Hilfe :dontgetit:

 

Installerte Aida32 for å se på temperaturer. Når jeg skal starte programmet så klikker pc'en når jeg kommer til Scanner PCI enheter. Ellers funker det greit... Dette var det første jeg gjorde etter artifact invasjonen.

Endret av GOMP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd å reinnstallere og ikke laste ned kritiske oppdateringer til windows?

 

mulig at det er de som har "føkket" litt med skjermkortet og/eller driverne som legges inn...

 

har hatt nesten samme problemet selv i XP...

etter at jeg la inn kritiske oppdateringer ble alt galt...kunne ikke spille noen spill i mer enn 30min før heile skjermen blei artifacts og dataen stoppet.

 

til og med i CS 1.6 skjedd det.

 

men etter at jeg hadde reinnstallert windows og lagt inn omegadriverne virket alt som det skulle...

 

hadde et TI4200 den gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...