M@R7!N Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Beta er vel ikke PVP only haaper jeg ? Laster ned, 1 time igjen Men steike saa sent det gikk, 80-90kb/s.. Satt til klokken 01:00 i gaar, men fikk key idag paa skolen
Josten Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Trodde open beta betydde at den var tilgjengelig for alle. Uansett så fikk jeg hvertfall regget meg, og laster ned nå uten å ha fått noen key. Får heller se hvordan det går når jeg logger meg på.
henrik_s Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 jeg har fått account men det går sinnsynkt tregt å laste ned. Sikker på grunn av uploadspeeden er på topp... drit! går det an å pause nedlastingen?
zero_time Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 jeg har fått account men det går sinnsynkt tregt å laste ned. Sikker på grunn av uploadspeeden er på topp... drit! går det an å pause nedlastingen? Speeden er ikkje akkurat konge nei.. Dersom du har fila som starter nedlastinga lagra er det ikkje noko problem å gå ut av programmet. Men dersom du bare vil pause nedlastinga uten å gå ut av programmet kan du jo bruke Net Limiter eller tilsaverende til å sette max download/upload til 1kb/s, siden programmet ikkje har pause knapp..
henrik_s Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 jeg har fått account men det går sinnsynkt tregt å laste ned. Sikker på grunn av uploadspeeden er på topp... drit! går det an å pause nedlastingen? Speeden er ikkje akkurat konge nei.. Dersom du har fila som starter nedlastinga lagra er det ikkje noko problem å gå ut av programmet. Men dersom du bare vil pause nedlastinga uten å gå ut av programmet kan du jo bruke Net Limiter eller tilsaverende til å sette max download/upload til 1kb/s, siden programmet ikkje har pause knapp.. takk for den! får alle key? må du laste spillet ned først før du kan få key?
celebos Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 hva er det med at noe får cd key og andre ikke? jeg har ikke fått. men man trenger vel ikke cd key til beta?
henrik_s Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 heisann! jeg har eg spørsmål, får ikke alle som registrerer seg lov til å spille? og hvordan får jeg keyen? når jeg trykker på "manage account" kommer den bare tilbake www.worldofwarcraft.com hva skal jeg gjøre?
anon12234 Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 key var bare noe de fra fileplanet trengte, de som regger seg på wow.com trenger ikke key
henrik_s Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 key var bare noe de fra fileplanet trengte, de som regger seg på wow.com trenger ikke key åja! arright! så jeg får spille anyways?
zero_time Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 key var bare noe de fra fileplanet trengte, de som regger seg på wow.com trenger ikke key åja! arright! så jeg får spille anyways? trur ikkje det er nødvendig.. når eg registrerte meg så fikk eg oppgitt en standard beta key som alle bruker. Så eg antar at du ikkje trenger cd-key.. Holder på å laste ned no, så eg har ikkje fått prøvd å spille endå..
Beeblebrox Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Jeg er level 9 Night Elf Hunter på server 18 (tror jeg ). Lastet ned WOW fra fileplanet i løpet av 6 timer i natt. Xoduz, hva er in-game navnet ditt?
Omar Skrevet 9. november 2004 Forfatter Skrevet 9. november 2004 Jeg spiller på Test 5. Alliance... Grei ping, og alle prater engelsk godt!
Xoduz Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Jeg er level 9 Night Elf Hunter på server 18 (tror jeg ). Lastet ned WOW fra fileplanet i løpet av 6 timer i natt. Xoduz, hva er in-game navnet ditt? Level 13 Night Elf Hunter nåh In-game navnet mitt er, overraskende nok, "Xoduz"... heh... Har dårlig med fantasi ;P
Shruggie Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Nettopp spilt i to timer (virket som to minutter), og er nå lvl 5 dwarven hunter. Questene i begynnelsen er utrolig kjedelige (Drep fire sånne. Drep 12 sånne. Drep 14 sånne.), men nå begynner det å bli koselig Har bare en forelesning i morgen, så det blir å bruke resten av dagen foran skjermen. Forresten, Server 25, kaller meg Shrug
Nixration Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Nå er jeg level 9 Nightelf Warrior:D DRIT TØFT:D
OscarWoHA Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Overkant av 70%. Får vel spilt i kveld en gang. *gleder seg*
saxin Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Gleder meg sykt! Men som spurt ovenfor; hvem server bør man gå for? Hvem har dere valgt å spille med?
OscarWoHA Skrevet 10. november 2004 Skrevet 10. november 2004 Så lenge man ligger under 300 ping tror jeg det skal gå greit å spille. Hvilken server som egner seg best for nordmenn aner jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå