Gå til innhold

Hvem fikk Open Beta Key?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Beta er vel ikke PVP only haaper jeg ? :dontgetit:

Laster ned, 1 time igjen :) Men steike saa sent det gikk, 80-90kb/s..

Satt til klokken 01:00 i gaar, men fikk key idag paa skolen :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trodde open beta betydde at den var tilgjengelig for alle. Uansett så fikk jeg hvertfall regget meg, og laster ned nå uten å ha fått noen key. Får heller se hvordan det går når jeg logger meg på.

Skrevet
jeg har fått account men det går sinnsynkt tregt å laste ned. Sikker på grunn av uploadspeeden er på topp... drit!

går det an å pause nedlastingen?

Speeden er ikkje akkurat konge nei..

Dersom du har fila som starter nedlastinga lagra er det ikkje noko problem å gå ut av programmet. Men dersom du bare vil pause nedlastinga uten å gå ut av programmet kan du jo bruke Net Limiter eller tilsaverende til å sette max download/upload til 1kb/s, siden programmet ikkje har pause knapp..

Skrevet
jeg har fått account men det går sinnsynkt tregt å laste ned. Sikker på grunn av uploadspeeden er på topp... drit!

går det an å pause nedlastingen?

Speeden er ikkje akkurat konge nei..

Dersom du har fila som starter nedlastinga lagra er det ikkje noko problem å gå ut av programmet. Men dersom du bare vil pause nedlastinga uten å gå ut av programmet kan du jo bruke Net Limiter eller tilsaverende til å sette max download/upload til 1kb/s, siden programmet ikkje har pause knapp..

takk for den!

får alle key? må du laste spillet ned først før du kan få key?

Skrevet

heisann!

jeg har eg spørsmål, får ikke alle som registrerer seg lov til å spille?

og hvordan får jeg keyen? når jeg trykker på "manage account" kommer den bare tilbake www.worldofwarcraft.com :cry:

hva skal jeg gjøre?

Skrevet
key var bare noe de fra fileplanet trengte, de som regger seg på wow.com trenger ikke key

åja! arright!

så jeg får spille anyways?

trur ikkje det er nødvendig.. når eg registrerte meg så fikk eg oppgitt en standard beta key som alle bruker. Så eg antar at du ikkje trenger cd-key.. Holder på å laste ned no, så eg har ikkje fått prøvd å spille endå..

Skrevet
Jeg er level 9 Night Elf Hunter på server 18 (tror jeg :p ).

Lastet ned WOW fra fileplanet i løpet av 6 timer i natt.

Xoduz, hva er in-game navnet ditt?

Level 13 Night Elf Hunter nåh :)

In-game navnet mitt er, overraskende nok, "Xoduz"... heh... Har dårlig med fantasi ;P

Skrevet

Nettopp spilt i to timer (virket som to minutter), og er nå lvl 5 dwarven hunter. Questene i begynnelsen er utrolig kjedelige (Drep fire sånne. Drep 12 sånne. Drep 14 sånne.), men nå begynner det å bli koselig :)

Har bare en forelesning i morgen, så det blir å bruke resten av dagen foran skjermen.

Forresten, Server 25, kaller meg Shrug

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...