Gå til innhold

Hvor langt har du kommet på GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ikke kjøpt spillet enda :!: så det er vel 0/100% tenker jeg...

Skal få kjøpt det så snart som mulig...bare jeg finner noen butikk som har det :p

Endret av Nevnarion
Skrevet
Jeg har klart 95/100%

noen som har klart mer? eller mindre?

Oversatt : "Tissen min er ikke lang, men den er ganske tynn"

Fullstendig unødvendig innlegg/spam. Kutt ut det, er du snill.

Fullstendig unødvendig av deg å IKKE flytte hele denne tråden til det dedikerte GTA forumet :ermm:

Skrevet
[iC' date=09/11/2004 : 08:42] Fullstendig unødvendig av deg å IKKE flytte hele denne tråden til det dedikerte GTA forumet :ermm:

Ja, så rapporter det da, fremfor å kritisere en moderator i tråden det gjelder. :roll:

Men flytter den nå.

Skrevet
[iC,09/11/2004 : 08:42] Fullstendig unødvendig av deg å IKKE flytte hele denne tråden til det dedikerte GTA forumet :ermm:

Ja, så rapporter det da, fremfor å kritisere en moderator i tråden det gjelder. :roll:

Men flytter den nå.

Når politiet ser en mann som veiver med pistol, står de ikke bare å ser på, helt til noen kommer og sier ifra om at han gjør det! :ermm:

Menen, du har nå gjort det :)

Skrevet
Jeg har klart 95/100%

noen som har klart mer? eller mindre?

Oversatt : "Tissen min er ikke lang, men den er ganske tynn"

Fullstendig unødvendig innlegg/spam. Kutt ut det, er du snill.

Jeg synes ikke den var unødvendig jeg!

Det finnes allerede en tråd om akkurat dette, en som er ganske aktiv også. Hvorfor kunne han ikke skrevet der? Fordi han ville ha den første posten slik at ALLE kunne se det, det bør sees på som bumping og dermed fjernes/stenges. Slik dere gjør med andre tråder som er "doble".

"Jeg har klart 95/100%, noen som har klart mer, eller mindre?"

Nei vi har alle klart akkurat 95%...

Skrevet
[iC,09/11/2004 : 08:42] Fullstendig unødvendig av deg å IKKE flytte hele denne tråden til det dedikerte GTA forumet :ermm:

Men flytter den nå.

fullstendig unødvendig av deg å ikke stenge denne tråden, siden det allerede fins rundt 100 av denne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...