Gå til innhold

Galactic Battlegrounds .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se for dere et 3 dimensjonalt starwars strategi spill.

Age of empires 2 = Star Wars Galactic Battlegrounds

Age Of Mytology = ?????????? :dribble:

Skrevet

må si at det var til tider morsomt spill

disse dødsmissionene ombord på romskip der du styrer en liten gruppe som skal sabotere, redde eller utforske var kule ellers var det bånn

AOE1 og 2 er mycket bedre

Skrevet

Tror dette spillet er det nest dårligste starwars spillet jeg har spilt...

1. Det er ikke noe nytt i Galactic Battlegrounds, "Yeah 3D!!!" Andre Strategi spill hadde 3D lenge før Galactic Battlegrounds. Kontrollene er forferdelige, istendenfor å lage de like de mest vanelige strategi spillene lagde de et helt nytt oppsett.

Du kan ikke gå den veien du vil en gang, fordi gå mekanismen er så spesiel (gammel dags) at du bare kan gå i felt. Det vil si i praksis at du bare kan gå/sikte 8veier fra der hvor du står. Dette blir såklart veldig hakkete bevegelser og 3D.

2. Gameplayet, tror ikke dette spillet var ment som et nyskapende spill, heller et med mål å loppe Star Wars nerder( :p ). Hva er nytt? Jeg har på hylla et enda eldre Star Wars Strategi spill, husker **** ikke hva det heter og er for lat til å sjekke, men det er nesten likt. Bare uten 3D motoren... (syntes faktisk det er bedre pga. RPG aspekter med "heroes" i single player delen.

jeg har prøvd det, det er fett  :D
These features seem to be pretty much the same as they were in Age of Kings.*

Se for dere et 3 dimensjonalt starwars strategi spill.

Age of empires 2 = Star Wars Galactic Battlegrounds

Age Of Mytology = ?????????? :dribble:

the graphics do look a bit dated. I was pleased to see the detailed styling on the buildings and unit sprites but I was bummed that the characters could only face in eight directions. Since the beam from their weapons goes straight to the target the trajectories can seem a bit strange.*

*IGN Insider.

** Spillet suger ikke like mye som jeg antyder, men jeg har feber og har sovet 5 timer i natt....

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...