Sir_cruz Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Hvem av de er best ? Skal kjøpe spill i morra (kansje det blir begge ) men skal se om jeg kan få meg ET nytt spill i løpet av morra dagen Så hvem av de ? Til pc eller Xbox ?
Djevlen Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Skal du bare kjøpe et spill anbefaler jeg KoTOR over Battlefront... uten tvil. KoTOR er gjennomført perfekt, BF er sluppet altfor tidlig. Føles ut som jeg spiller en beta-versjon. Det er nå min mening
Belisarius Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 KOTOR er garantert best et av de beste RPG spillene på en lang stund.
Sir_cruz Skrevet 8. november 2004 Forfatter Skrevet 8. november 2004 Nice kjøper det nå skal ut på expert Hadde det ikke på Elkjøp
kendistarr Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 KOTOR er garantert best et av de beste RPG spillene på en lang stund. 'nuff said.
Windoge Skrevet 9. november 2004 Skrevet 9. november 2004 Det er jo to HELT forskjellige spill. Battlefront er jo et fullspekket krigsspill hvor du gjør alt selv, mens KOTOR er et RPG hvor du ikke engang kan styre kampene selv. Du bare avgjør teknikker.
NoLimit_^ Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Og teknikkene og taktikkene styrer kampene. Touché
DataChild Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Og teknikkene og taktikkene styrer kampene. Touché indeed
Mr.SS Skrevet 6. desember 2004 Skrevet 6. desember 2004 Ja riktig! Kotor 2 var ute på supernova i dag tidlig så jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå