Robbs Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Sliter med bil race. Det heter Mu Zu et eler annet. Noen som kan gi meg noen tips?
TPking Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Tror det er Wu Zi Mu du mener, det i bondelandet, ikke sant? jeg bare prøvde å kjøre de to raskeste bilene av veien ganske tidlig, så kunne jeg ta det med ro. Jeg sjekket bakover for å se at de ikke nærmet seg.
Robbs Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 Ja ok. Får prøve det da. Har prøvd sikkert 7-8 ganger! Kanskje jeg greier det nå
Dʋgɢtung Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Det letteste er å cruise sånn halvveis langt bak dem, og sette inn støtet rett før slutt. Dette gjelder forsåvidt alle bilracene du får som oppdrag.
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Et godt tips er å ta det rolig. Ikke gi full gass hele tiden, for det ender som oftest i kræsj. Pass på å ta det rolig og forsiktig i svingene, og for all del, ikke bruk handbrake. Dette gjør veldig ofte at bilen snurrer. En annen ting som kan være smart, er ikke å ta den raskeste bilen, men en bil som er stabil på veien og har gode kjøreegenskaper. F.eks. i GTA3 og Vice City kjørte jeg mange billøp med Patriot (hummer).
Totenkopf Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg hadde noen problemer på mine to først forsøk, men da jeg fant meg en litt tregere bil (hadde brukt en Super GT) som ikke var så følsom (en Sabre elns), så klarte jeg det ganske kjapt.
TPking Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Bruk den bilen som står ved siden av rønna til kusina til Cesar. Den er über.
Skurupu Skrevet 8. november 2004 Skrevet 8. november 2004 Jeg brukte en quadbike. De fungerer ypperlig i terrenget.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå