værdama Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Fy fader det er fett spill spella det før den nye patchen kom siden da kunne jeg spille gratis med noe iso-filer og bare skrive inn account name og så var jeg igang og "eide" på nett men fy fader og fett spill. noen som er enig her?
embark Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Er enig i at du bør bruke litt flere komma'er og punktum'er, så forstår vi kanskje hva du sier...
værdama Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 sorry har dysileksi og ser ikke alltid hvor de skal stå. beklager.
KenBjork Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 cs:s e bra ja. Har ikke spillt no anna av cs sia jeg kjøpt bronse pakken. DIGGER D.
embark Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 sorry har dysileksi og ser ikke alltid hvor de skal stå. beklager. Da beklager jeg meget...
Plomma2 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg _hater_ CS:S. Spilte det i helga. Det er en større skam enn CS:CZ.
Enceladus Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Jeg _hater_ CS:S.Spilte det i helga. Det er en større skam enn CS:CZ. Begrunnelser takk hvorfor mener du det?
Plomma2 Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Sorry. Innlegget mitt var kanskje litt brutalt. Jeg likte det i alle fall ikke. For meg var det ikke CS, det var.. Noe helt annet. Jeg kan ikke forklare det, det var bare fra første runde "Uff, dette liker jeg ikke". Miljøet var en av tingene jeg ble kvalm av. når dialogen var: "Oi, pent skudd kammerat. Du bare hoppa og tok et skudd med UPS i hodet på meg. Veldig pent. Kan du gjøre det igjen?" Og ikke: "Omg, lattis. Gull mere da n00b" Så ble jeg litt satt ut. Klart det er et pluss, men det er ikke CS =P Andre ting var at man ikke har samme spray mulighetene osv. Alt var helt nytt og jeg ble helt satt ut Jeg skal ikke si noe på at folk liker CS:S, men jeg hatet det.
Aasgaard Skrevet 7. november 2004 Skrevet 7. november 2004 Har du lyst til å spille kan du kanskje vurdere å kjøpe det? Ganske utydelig emnefelt også. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg