Theo343 Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 (endret) Mange kabinetter i dag har diskrammer som kommer i veien for slike fullengde kort. Trenger et kab som har 4*5,25" eller 7. Samt 3-4 3.5" hdd plasser, helst med vifte på slik de gode gamle chieftech kabsene. Kan vel hende det blir et fulltower cheiftech, men jeg trenger ikke den voldsomme plassen de har i toppen. Samt at kbinettet bør ikke være høyere enn 60cm... Prisen bør heller ikke krype særlig over 700,- Endret 6. november 2004 av Theo343
Nilsen Skrevet 6. november 2004 Skrevet 6. november 2004 Mange kabinetter i dag har diskrammer som kommer i veien for slike fullengde kort. Trenger et kab som har 4*5,25" eller 7. Samt 3-4 3.5" hdd plasser, helst med vifte på slik de gode gamle chieftech kabsene. Kan vel hende det blir et fulltower cheiftech, men jeg trenger ikke den voldsomme plassen de har i toppen. Samt at kbinettet bør ikke være høyere enn 60cm... Prisen bør heller ikke krype særlig over 700,- Fultower er ca 60 cm, så jeg ville ha tatt chieftec fulltower.
Theo343 Skrevet 7. november 2004 Forfatter Skrevet 7. november 2004 De jeg fant fra Chieftec i maxitower var 67cm... det kan gå.. men jo nærmere 60 jo bedre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå