Gå til innhold

Finner ikkje CD-rom


noodles

Anbefalte innlegg

Hei !

 

Eg har vore på kjøpeferd hos Komplett og eg sat og kopla og hadde det gøy. Men då eg skulle starte det heile, då fann ikkje maskina noko IDE-drives. Sjølv om både HD og CD-brennaren var kopla fint til.

 

Eg fekk høyre om at HK'et kanskje søkte etter floppy først, så eg testa med å kople til ein gamal floppy eg hadde liggande. No fann maskino floppy-disken, men ikkje noko anna. "Disc boot failiure, Insert system disc and press Enter". Eg tokla dette dithen at eg må ha meg ein oppstartsdiskett(ar).

 

Men når CD-rommen framleis er ute av drift og maskina ikkje finn noko CD-rom, korleis kan eg då starte det heile og installere windows osb. ?

 

Kva kan vere gale ? Korleis kan eg ordne det ?

 

På førehand takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må formatere en diskett og ha den klar. MSI har et program som heter LiveUpdate, og gjennom dette lager du en oppstartsdiskett som oppdaterer BIOS. Men er du sikker på at du må oppdatere BIOS? Har du sett på innstillingene der? (Åpnes ved å trykke DEL under oppstart.)

Lenke til kommentar

Ifølge Komplett, så må eg oppdatere, ja. Sendte ein mail til dei med eit par spm, og dei svarte bl.a.:

 

"Man må ha siste BIOS versjon på hovedkortet for å få støtte for Sempron. Se denne linken for nedlasting av ny BIOS:

http://www.msi.com.tw/program/support/bios...?UID=615&kind=1".

 

Og når eg trykker på Del under oppstart skjer det ingenting.. :S

 

Edit: Leif

Endret av noodles
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...