Gå til innhold

formatert og rett i bakken


Stihg

Anbefalte innlegg

ja slik ligger jeg ann: holdt på å formatera den bærbare harddisken min, plutselig datt den ned fra kabinettet (ikke så høyt), å når jeg setter den på står den bare der å lager en merkelig lyd, bare lurte på om det kanskje var noe gale med kabinettet til hadddiske n, da er det vel bare å åpne den så kan jeg sette den inni pcn h

eller? uansett, er det noen som vet hvordan man legger passord på en ekstern harddisk, slik at det ikke går ann å komme innpå den??

offtopic: ta en titt på signaturen min

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
ja slik ligger jeg ann: holdt på å formatera den bærbare harddisken min, plutselig datt den ned fra kabinettet (ikke så høyt), å når jeg setter den på står den bare der å lager en merkelig lyd, bare lurte på om det kanskje var noe gale med kabinettet til hadddiske n, da er det vel bare å åpne den så kan jeg sette den inni pcn h

eller? uansett, er det noen som vet hvordan man legger passord på en ekstern harddisk, slik at det ikke går ann å komme innpå den??

offtopic: ta en titt på signaturen min

fint at mange ville svare

Lenke til kommentar

når det gjelder sikkerthet så kommer jeg ikke på noe annet enn å gå på egenskaper for disken (i windows) og velge sikkerhet, vel så avslå på alt på alle som ikke er administrator. dette forutsetter da at du bruker passord når du logger deg på din egen pc visst du har problemer med at folk bruker pc'en din.

 

Dette er ikke noe jeg har prøvd, men det er vel verdt et forsøk :hmm:

 

*edit*

Som nevnt i posten før meg er det stor sansynlighet for at disken kan være skadet dersom den fallt ned mens den jobbet.

Endret av Psifon
Lenke til kommentar

Hvis disken jobbet da den falt i gulvet, så er det liten sjangs for at den ikke er blitt skadet. Tror nok du må spandere på deg en ny harddisk.

 

La ting få litt tid på seg, og oppfør deg litt ordentelig, så er det håp. Bumping av poster er heller ikke lov...

 

Hvor mange måneder da?

ca 24

Hva er "bumping"?

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumps av typen ”*bump*” tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post og maksimalt to stykker sammenlagt.

Endret av Ozelot
Lenke til kommentar
La ting få litt tid på seg, og oppfør deg litt ordentelig, så er det håp. Bumping av poster er heller ikke lov...

 

Disken er mest sannsynlig ødelagt om den bare klikker, lite trolig at det er kabinettet...

Altså, han bumpa den etter over 2 månder.

Skal han vente 24 månder? eller meinte du timer no?

 

Du bør ta og oppføre deg litt ordentlig trur eg. Ikkje rakke ned på folk før du sjekker kor tid det var mellom første og andre post.

 

Send disken innigjen, skal da tåle ein støyt!

Du får sikkert ny på garantien / reklamasjon.

Lenke til kommentar

Om dere som klager på bump leser når denne faktisk ble laget, så var det i fjor. :roll:

 

Så dette er vel ikke hva man kan kalle bump.

 

Mest trolig har nok disken din tatt kvelden, de tåler ufattelig lite når de arbeider.

 

Det kan jo hende at du er heldig, men mest sannsynlig så har leserhodet skadet platene, eventuelt annet kan ha tatt kvelden..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...