Mr.Hamburger Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Sacred kanskje http://www.ascaron.com/gb/gb_sacred/index.html
~Alex~ Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) http://www.eve-online.com Hvordan kan eve-online ligne Diablo 2? Diablo 2 er diablo 2, syntes du burde se etter et nytt spill og ikke noe som ligner din gamle favoritt. Dette "utvider" din "insikt" i spill og kan være en fin opplevelse. Masse bra spill som blir nevnt her, legger til falout (1 og 2) som to fine spill. Hvis du syntes historie er viktig. EDIT: Btw. Det spillet som jeg har spilt som jeg syntes ligner mest på diablo 2 er sacred, men etter min menning er det langt fra like bra. Endret 19. november 2004 av ~Alex~
Vuggum Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 (endret) Baldursgate: Dark Alliance er nå ganske så likt. Vet det finnes på xbox og PS2 men er usikker på om det finne på PC: Har vistnok kommet en Baldurs Gate 2 også. Denne vet jeg ikke noe om. Baldurs gate 1 og 2 er pc spill. Begge 2 er eldre enn Dark Alliance. Begge 2 er Rpg, men ikke i diablo 2 hack'n slash stilen. Dark Alliance finenst bare på console. Sacred ser jeg på som eit godt alternativ til diablo 2. Endret 19. november 2004 av Vuggum
Jørgen Sørheim Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Hva syntes folk her om det nyeste Diablo 2 (LOD) ? Er det noe å prøve? Hørt mye bra om det, av noen kamerater så det er sagt. Som Odland81 skriver, liker du D2, kommer du til å elske Lord of Destruction. Du får to nye karakterer å leke deg med, flere våpen og rustning-deler, samt en del klasse-spesifikke våpen/rustninger (hjelmer spesifikt til barbarer og druider, mumifiserte monsterhoder på glass til necromanceren, sånne ting). Du får også flere uniques, mye mer å hive inn i sockets (runer og juveler, sistnevnte kan ha opptil børti forskjellige egenskaper samtidig), flere cube-oppskrifter, en ny episode med nye monstre, og mye mer. For øvrig er det vel egentlig bare Sacred som ligner mest på Diablo 2, men det er på langt nær like bra. Ingenting slår originalen.
Prikkus Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Jeg har prøvd Sacred. Syns ikke at den var så bra jeg. Noe andre?
Feh Skrevet 19. november 2004 Skrevet 19. november 2004 Å spille diablo 2 uten LoD expansion packen, er som å spise brød uten pålegg!
anicet Skrevet 20. november 2004 Skrevet 20. november 2004 Jeg kan anbefale deg lineage2(MMORPG) du kan finne mer info på www.lineage2.com.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå