Gå til innhold

Problemer med Sims 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har nettopp fått meg The Sims 2. Når jeg prøver å installere den så går den til rundt 21% så stopper den og det kommer en feilmelding at den ikke kan installeree sfx1.package fila. Jeg har Windows XP.

Hva skal jeg gjøre? Er det noe galt med pcen min?

Noen forslag?

Takker for all hjelp.

Mvh. Angel_M

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkens...

Jeg har ikke piratkopiert versjon. En venn brente den til meg.

Skjønner ikke hva som er problemet. Vurderer å kjøpe den selv snart.

Ingen som kan hjelpe meg med problemet?

:ermm:

Skrevet (endret)
Har du problemer med The Sims 2, så KJØP SPILLET!! sier jeg bare ...

syntes ikke det høres ut som han har piratkopiert versjon jeg da men.... ;)

Da hørte du rimelig feil! HAHAHA LOL !! Nå dreit du deg ut skikkelig !!!

Ok tilbake til topic, Angel_M jeg tror det er ingen her som vet svaret til problemet ditt, med unntatt de som lagde det spillet selv, så du kan jo benytte support forum opprettet kun til Sims 2, eller sende en Email til dem selv og få svaret send tilbake..?

Obs!

Sorry jeg glemte en ting, en kompis brente spillet til deg ja, da får du ikke noe support til spillet, derfor du postet spørsmålet ditt, som alle andre gjør, her?

(Er det så vanskelig Keylar?)

ps: Fint at du var ærlig hvertfall angel m. :thumbup:

Endret av -Dreamer-
Skrevet (endret)
Folkens...

Jeg har ikke piratkopiert versjon. En venn brente den til meg.

Skjønner ikke hva som er problemet. Vurderer å kjøpe den selv snart.

Ingen som kan hjelpe meg med problemet?

er du politiker på deltid?

er vel bare dem som kan klare å si seg selv imot i en og samme setning

uten å ha snøring på hva de egentlig sa.

Så gå heller å kjøp spillet snart du, da funker nok bedre.

Endret av Roskov
Skrevet

Da du innrømmer at det er piratversjon av spillet kan jeg også innrømme at det er feilen. Når det ble brent ble det litt feil brent, diverse filer kom skjevt ut det ble en feil brenning. Gjort det en del ganger med mine backup kopier (kopierer spillene mine og legger dem i en brannsikker safe, just in case :p)

Skrevet (endret)
Da du innrømmer at det er piratversjon av spillet kan jeg også innrømme at det er feilen. Når det ble brent ble det litt feil brent, diverse filer kom skjevt ut det ble en feil brenning. Gjort det en del ganger med mine backup kopier (kopierer spillene mine og legger dem i en brannsikker safe, just in case :p)

Der kom det riktige svaret ja!! Så flink du er Bear^.... Eller med andre ord (dette kan du innrømme):

Du laster så jævelig mye spill fra nettet og du gidder ikke å ha det på harddisken derfor brenner du det ut istedet (derfor du har sånne erfaringer?).

Si meg hvorfor putter du heller ikke de orginale spillene i denne brannsikker safen din, enn de udugelige backup kopiene? :!: !! .....

Edit: Nå må jeg legge meg før jeg ler meg ihjel..

Endret av -Dreamer-
Skrevet
...Yadi-yadi-yada...

Nå må jeg legge meg før jeg ler meg ihjel..

:ermm: Tror kanskje det...

Som andre sier, så er nok problemet en luguber kopi. Så den raskeste og beste løsningen vil være å kjøpe spillet.

OT: Selv om det var en bekjent av deg som kopierte spillet, så betyr ikke det at det er en lovlig kopi... Blir som å si at siden du kjente karen som solgte deg ett kilo kokain (satt på spissen), så gjorde dere ikke noe ulovlig.

Skrevet

Jeg har de samme probleme men jeg fiksa det med å låne den orginale versjonen åsså installere det og bruke kopiene(som jeg kastet når jeg kjøpte orginalen) som PLAY cd.

Men jeg sier bare en ting til PIRAT KOPIERING :nei::nei::nei::nei::nei:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...