Gå til innhold

[GTA]Hva synes dere om kameraet?


Anbefalte innlegg

Selv har jeg store problemer med å bli vant til kameraet, spesielt når du er i de forskjellige kjøretøyene.

 

I bilene merker jeg at det ligger mye lavere i forhold til f.eks Vice City, og jeg må hele tiden bruke den venstre tommelen til å skifte vinkelt manuelt. Hadde kameraet holdt seg i høyden jeg stiller til, ville jeg ikke klaget, men det senker seg til samme lave posisjon nesten umiddelbart.

 

Dette er skikkelig pain in the ass siden jeg liker å kjøre styggfort i gatene, og da trenger man litt mer overblikk.

 

Noen som har synspunkter eller har funnet en løsning?

 

edit: Jeg snakker om kameravinkelen du ser spillet på skjermen i, ikke det du kan ta bilder med selv ;)

Endret av Larsrrrr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selv har jeg store problemer med å bli vant til kameraet, spesielt når du er i de forskjellige kjøretøyene.

 

I bilene merker jeg at det ligger mye lavere i forhold til f.eks Vice City, og jeg må hele tiden bruke den venstre tommelen til å skifte vinkelt manuelt. Hadde kameraet holdt seg i høyden jeg stiller til, ville jeg ikke klaget, men det senker seg til samme lave posisjon nesten umiddelbart.

 

Dette er skikkelig pain in the ass siden jeg liker å kjøre styggfort i gatene, og da trenger man litt mer overblikk.

 

Noen som har synspunkter eller har funnet en løsning?

 

edit: Jeg snakker om kameravinkelen du ser spillet på skjermen i, ikke det du kan ta bilder med selv ;)

Opplevde det samme her. Spesielt i oppoverbakker eller på bruer da du ikke ser om det kommer kjøretøyer i motsatt ende av brua. Men er ikke noe stort problem egentlig, bruker bare den ene spaken til å endre litt kameravinkel slik at jeg har fullt overblikk igjen ;):thumbup:

Lenke til kommentar
Kameravinkeln på spesielt BMX blir altfor nært.

Select fikser den biffen!

 

Jeg sleit også med dette kameraet som er for nærme, men etter at jeg skjønte at den VENSTRE analog spake kunne brukes til å forandre kameraet også så har jeg nesten ikke hatt problemer med dette. Dette gjelder kun når du kjører bil, men når du kjører (motor)sykkel så er du så tynn at du ser rundt allikevel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...