Gå til innhold

Football Manager tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du kan trykke på navnet på laget helt på toppen, da får du byttet spillere ;)

Er det bare me, men jeg synes at jeg vinner med litt mange mål..

2-0

6-0

3-0

2-0

7-0 1860 München

3-1

4-3 vs. Arsenal

4-0 FC København

Selv om jeg spiller med Manchester så er jo de ganske skadeskutt i starten.. Både rio, wayne og ole er ute.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vant ligaen med Enga i første sesong. Røyk ut av cup'en mot glimt da :(

Hamre og Fredheim Holm er 2 sinnsykt gode spisser.

Fant et par glimrende 15-åringer i starten av sesong 2. Han ene har 20 på 6 ting :p

Edit: leif

Endret av zypher_ut
Skrevet (endret)

Har akkurat startet min første skikkelig game på FM nå (Juventus). Synes det virker en smule lett ja, men det kommer ikke som noe sjokk etter hva jeg har hørt av tilbakemeldinger på demoen.

Det er bare en mulighet, og det er å begynne med LLM. Det er det eneste som er skikkelig morsomt etterhvert synes jeg hvertfall :)

edit: anbefaler alle å legge inn Stone-skin'n. Se vedlegg for screenshot. Den kan lastes ned her.

Endret av Complexion
Skrevet
Complexion... Det er ikke rart det er lett med Juventus, det er jo verdens beste lag ;)

Haha :p

Nei, de er jo ikke Italias beste lag engang. Tenker da seff på AS Roma ;)

Uansett; denne gamen her er kun for å komme skikkelig inn i FM, lære meg litt taktikk samt finne treningsoppsett som faktisk fungerer. Er så mye nytt å sette seg inn i, så det tar litt tid :)

Skrevet

Kom en HELT SINNSYKT god norsk 15-åring i min andre sesong. Han gikk av en eller annen grunn direkte til Arsenal, før jeg fikk snappet han opp. Han hadde 15-18 på alle de keeper-skillsa på venstre side av oversikten. Meen, han ville ikke til Sogndal...

Skrevet

Har spilt 29 av 38 kamper i serien med Juventus nå. Heldigvis får jeg nesten si, går ikke alt på skinner. Cannavaro, Zlatan, Nedved og Emerson har alle vært ute med langtidsskader, hvilket har svekket meg endel. Buffon har også hatt en formsvikt som har kostet meg mange poeng. Ligger på en delt andreplass med Inter, og AC Milan som serieleder 6 poeng foran meg.

Har 3-1 i kofferten fra åttendelsfinalen i Champions League mot Leverkusen også, kvartfinaleplassen burde hvertfall være greit før returmøtet.

Jeg har fått den gode gamle CM-følelsen, og det er det som er viktig! :w00t:

Skrevet

Husker å ha lest at det skal komme to nye "CM". Det ene skulle komme fra samme selskap, men med nye utviklere, mens det andre kom ut ifra de gamle uviklerene med med et helt nytt spill, iom at det gamle selskapet beholdt koden.

Hvilket er dette da? Cm rocker jo :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...