Gå til innhold

SPOILER! VC -> GTA3?


Anbefalte innlegg

vel. Etter det tredje bilracet sammen med cesar, så stikker kusina hans av med en kar som likner veldig på han du spiller i GTA3... De stikker av i en svart bil, og sier de skal til liberty city... som er der handlingen i GTA3 foregår. I begynelsen av GTA3 blir hovedpersonen forrådt av ei latino dame som han var med på et ran sammen med, hvis jeg ikke husker helt feil. Kan det være en sammenheng her?? møtes CJ og han karen fra gta3???

 

eller er det bare jeg som tar helt feil her... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei vice city er på 80 tallet, basta.

jaja greit nokk det men poenget er at det er før san andreas så det blir bare mongo om vi ser noen fra vice der! :dontgetit:

Nei, fordi handlingen i SA foregår 10 år senere. Da er det ikke rart om noen skikkelser fra VC dukker opp noen år senere i en ny by.

Lenke til kommentar
Nei vice city er på 80 tallet, basta.

jaja greit nokk det men poenget er at det er før san andreas så det blir bare mongo om vi ser noen fra vice der! :dontgetit:

Nei, fordi handlingen i SA foregår 10 år senere. Da er det ikke rart om noen skikkelser fra VC dukker opp noen år senere i en ny by.

Men en skikkelse kunne da ha vært med i San Andreas, bare litt yngre? Jeg ser ingen som helst logikk i tankegangen din.

Lenke til kommentar
Nei vice city er på 80 tallet, basta.

jaja greit nokk det men poenget er at det er før san andreas så det blir bare mongo om vi ser noen fra vice der! :dontgetit:

Nei, fordi handlingen i SA foregår 10 år senere. Da er det ikke rart om noen skikkelser fra VC dukker opp noen år senere i en ny by.

Men en skikkelse kunne da ha vært med i San Andreas, bare litt yngre? Jeg ser ingen som helst logikk i tankegangen din.

Man blir ikke yngre når man går frem i tid...

 

Det er to skikkelser med i San Andreas, som også hadde store roller i Vice City, de kan da være med i San Andreas, ettersom handlingen der foregår rundt 5-10 år etter Vice City.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...