junkish Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 jeg har store problemer med edonkey og torrent. de dreper sakte men sikkert nettet mitt (jeg er online men får ikke åpnet noen websider) dette bygger seg opp, skjer ikke med en gang. noen som har ligende problemer? jeg har telenor adsl med topcom modem jeg deler internett med en annen pc hjemme min er en dell med xp home og innebygd nettverks kort kan det ha noe med hubben eller det innebygde nettverks kortet? jeg har prøvd å skru d\l speeden på 10kb\s ut og inn så har ikke noe med at jeg overlaster linja kazaa funker perfekt. men dette er jo det dårligste programmet
opticus Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hadde samme problem med edonkey, prøv å begrense antall som kan stå i kø hos deg. problemet var routeren min, den taklet ikke så mange connections samtidig, men en firmware oppgradering fikset det!
tht Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 hva er firmware upgrade og hvos får jeg tak i deT? har netgear router.
junkish Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 hadde samme problem med edonkey, prøv å begrense antall som kan stå i kø hos deg. problemet var routeren min, den taklet ikke så mange connections samtidig, men en firmware oppgradering fikset det! har prøvd å begrense antall som står i kø nettet klikker med en gang man logger på en p2p server. funket greit før jeg tok firmware update.. tror det er ruteren som er noe billig drit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå