Gå til innhold

GTA: San Andreas

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, sony's tvilholding på rettigheten til GTA-spillene går meg på nervene!

GTA er en spillserie som uten tvil har banket seg solid inn i spillhistorien

det er det ingen som kan benekte,

men jeg som en Xbox-fanatiker lurer på når vi kan vente dette spillet på X'n

eller på PC...

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det ikke slik at sony sin avtale går ut til neste år?

Da kan dem jo vurdere og bryte avtalen eller forlenge den.

Vist den brytes blir vel neste GTA publisert til alle konsoller samtidig

EDIT:GTA har fått sin egen kategori

Endret av CHB3
Skrevet
Argh, sony's tvilholding på rettigheten til GTA-spillene går meg på nervene!

Enig, totalt idiotisk at de ikke slipper det ut på all formater på en gang

Skrevet

Kan ikke folk slutte å mase på om det kommer på Xbox eller PC snart? Er drittlei av å lese alle innleggene om dette. Tipper mange andre er det også.

Skrevet

Hadde vert på sin plass at det var en fin liten sticky på toppen av GTA forumet som fortalte når Zbox og PC utgaven kom, akkurat slik som på HL2 forumet og lanserings datoen for HL2 (før den ble kjent).

Skrevet
Kan ikke folk slutte å mase på om det kommer på Xbox eller PC snart? Er drittlei av å lese alle innleggene om dette. Tipper mange andre er det også.

Er det ikke lov å se frem til et spill uten å måtte kjøpe en utdatert og kjedelig annen konsoll? (No offence :!: )

Skrevet

Er det ikke lov å se frem til et spill uten å måtte kjøpe en utdatert og kjedelig annen konsoll? (No offence :!: )

Jo, men det er også lov å i det minste titte på den første siden og sjekke om det finnes en lignende tråd noe sted!

Skrevet

Jeg er VELDIG enig med deg. Utrolig irriterene å lese x antall like tråder, hvor alle går ut på om det kommer til Xbox / PC snart. :mad:

Skrevet

Fatter ikke hvorfor folk skal mase om dette hele veien :no:

Jeg digger halo og hadde selvfQlgelig veart digg hvis det hadde kommet ut til alle consolene samtidig..

Men xbox har halo, ps2 har GTA og gamecube har mange andre spill :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...