csboy Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Er ikke helt sikker men er det sånn at du skal trykke F5?? Isåfall når du har gjort det, hvor legger bildene seg da??
hello100143 Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 først må du si hvilken verson av cs du har, CS 1.6?? i CSS legger screenshotsa seg inn i Cstrike ->screenshots
csboy Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 (endret) har 1.6, hvor legger dem seg da? Endret 3. november 2004 av csboy
DevN Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 (endret) Egen screenshot-mappe? Aldri hørt om. Mine legger seg alltid her: \counter-strike\cstrike EDIT: Screenshot-mappe i Source? Ok, da så. Hvorfor kan absolutt INGEN si hvilken versjon det gjelder? Latsabber. Endret 3. november 2004 av DevN
csboy Skrevet 3. november 2004 Forfatter Skrevet 3. november 2004 (endret) Egen screenshot-mappe? Aldri hørt om. Mine legger seg alltid her: \counter-strike\cstrike EDIT: Screenshot-mappe i Source? Ok, da så. Hvorfor kan absolutt INGEN si hvilken versjon det gjelder? Latsabber. Skrev ovenfor her at det er i 1.6 da.' edit: Lå i cstrike mappa Endret 3. november 2004 av csboy
Zeph Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Ja, men ikkje før eg hadde posta mitt første innlegg Forresten, så blingsa eg i post nr.2, skulle stått CS-mappe. Menmen, alt er vel.
DevN Skrevet 3. november 2004 Skrevet 3. november 2004 Skrev ovenfor her at det er i 1.6 da. Som regel så opplyser man om det viktigste i første innlegget, altså der posten starter. CS-forumet gjelder fra første CS til siste CS, inkludert Source og Condition Zero (og noen flere, antar jeg). Men selvfølgelig kan man glemme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå