Gå til innhold

Oppgradere Firmware hos elkjøp?


Tohmy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

en firmware som SE har lagt ut på nettet for at allmenheten skal kunne ha muligheten til å oppgradere selv er ikke noe kun et autorisert verksted har lov til å gjøre.

 

 

her er linken til sony ericsson's oppdateringsside for K700i.

 

so mdu ser så er det fritt fram for alle og oppdatere firmwaren til sin K700i, men man må ha dockingstasjoen til k700i, den vanlige datakabelen vil ikke fungere...

Endret av Surreality
Lenke til kommentar

jeg syns det er litt kjipt å måtte betale mange hundre kroner for en docking stasjon (selv om den sikkert er kjekk å ha) når telefonen er helt ny. Jeg har sendt en mail til Elkjøps kundeservice, så vi får høre hva dem sier...

 

edit: hvor kjøper man en slik sync stasjon billigst?

Endret av Tohmy
Lenke til kommentar

Var innom butikken der jeg kjøpte den og de hadde 3 valg:

1, lever den inn og de sender den til SE. det tar ca 2 uker.

2, gå til et service senter og betal for å få det gjort.

3, lever inn telefonen og få pengene tilbake.

 

jeg valgte en 4 ting, nemlig å kjøpe en sync stasjoon og gjøre det selv. Men det å finne en sync stasjon i oslo sentrum skulle vise seg å bli værre enn jeg trodde. var innom 10 butikker og enten så hadde de den ikke eller så ante de ikke hva jeg snakket om.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne dss20 eller 25 i oslo til en ok penge?

Lenke til kommentar
Var innom butikken der jeg kjøpte den og de hadde 3 valg:

1, lever den inn og de sender den til SE. det tar ca 2 uker.

2, gå til et service senter og betal for å få det gjort.

3, lever inn telefonen og få pengene tilbake.

 

jeg valgte en 4 ting, nemlig å kjøpe en sync stasjoon og gjøre det selv. Men det å finne en sync stasjon i oslo sentrum skulle vise seg å bli værre enn jeg trodde. var innom 10 butikker og enten så hadde de den ikke eller så ante de ikke hva jeg snakket om.

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt denne dss20 eller 25 i oslo til en ok penge?

du kan jo stikke innom Nordialog på skøyen. De har mulighet for update av SE mobiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...